چاپ مطلب چاپ مطلب

تحلیل گر سیاسی مطرح کرد ؛سردار سلیمانی کارخانه اعتمادسازی مردم به نظام بود

تحلیل گر سیاسی مطرح کرد ؛سردار سلیمانی کارخانه اعتمادسازی مردم به نظام بود
رودسر – تحلیلگر سیاسی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی کارخانه اعتمادسازی مردم به نظام بود گفت :هرکس که به دنبال مکتب حاج قاسم است باید اعتماد مردم را نسبت به نظام بالا ببرد.

روح الله پور اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع کلاچای با محکومیت شدید جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان همزمان با مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، این اقدام را جنایت ایران ستیزان و عمال ترور و سیاهی عنوان کرد .
وی تصریح کرد: عوامل رژیم صهیونیستی در داخل وخارج ازایران که مدیریت ذهن می‌کنند همانند جنایت شاهچراغ این بحث رامطرح میکنند که این انفجارها مربوط به جمهوری اسلامی است .
پوراسماعیلی اضافه کرد : این ها نشان دهنده این است که نه تنها مادر جبهه مقاومت با رژیم صهیونیستی وعوامل استکبارنبرد مستقیم داریم بلکه در جنگ مدیریت ذهن وافکارعمومی هم با رژیم صهیونیستی هرروز درحال جنگ هستیم. واین پرنفوذترین ووسیع ترین نبردی است که بین ما وجبهه استکبار در جبهه تر وجنگ نرم که برگرفته از قدرت غرب است وبرای کنترل افکار عمومی ما طراحی واجرا می‌شود
تحلیل گر سیاسی بابیان اینکه در گذشته مهمترین میدان جنگ سخت دفاع مقدس بود که ۲۲۰ هزارشهید دادیم گفت :اما امروز همه ما در جنگ نرم قرار گرفته ایم واسرائیل نیز در خاک ریز جنگ حضوردارد.
وی کشته های جنگ نرم را افرادی دانست که مخالف ارزشهای انقلاب اسلامی،رویگردان از اسلام واهل البیت ونیز وانانی که بیشترین انحرافات اخلاقی وفساد دارند ذکر کرد.
وی با اشاره به اینکه مهمترین جنگ ،جنگ شناختی است تصریح کرد :دشمن تلاش دارد شناخت مارا نسبت به نظام وانقلاب وارزشهای دگر گون می‌کنند.ونباید ازاین قافله غلفت کرد.
پور اسماعیلی گفت : باید مراقب تله اسراییل بود واگر بخواهیم به جنگ با اسرائیل برویم باید آمادگی همه جانبه برای نبرد داشته باشیم که درحال حاضر نسخه اسرائیل توسط حماس در حال پیچیدن است.و آتش جنگ ومصیبتی که برای اسرائیل ایجاد شده خاموش نخواهد شد مگر اینکه در تهران وایران آتش روشن شود.

وی  به شخصیت شهید سلیمانی  اشاره   وگفت :، اخلاص، تلاش بی‌وقفه، خستگی ناپذیری، پایبندی به احکام دینی و تلاش برای دیده نشدن از ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی است.

تحلیل گر سیاسی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و اخلاص و نیت پاک و الهی شهید سلیمانی، ادامه داد: خدای متعال کاری کرد که همه عالم متوجه شهادت شهید سلیمانی شوند.
پور اسماعیلی  اظهار  کرد: ما هم می‌توانیم برای رسیدن به ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم از جمله اخلاص، تمرین و تلاش کنیم و عیار آن را در وجود خود بالا ببریم.

وی گفت :حاج قاسم یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود که بابد به نسل‌های آینده معرفی کرد

پوراسماعیلی با اشاره به اینکه مردم از کار حاج قاسم رضایتمندی داشتند گفت :حاج قاسم کارخانه اعتمادسازی مردم نسبت به نظام بود هر کس که به دنبال مکتب حاج قاسم است باید اعتماد مردم را نسبت به نظام بالا ببرد

وی افزود :سردار سلیمانی از همه ظرفیت ها به اندازه توانش برای . جذب حداکثری استفاده میکرد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی شخص تراز اول در جبهه مقاومت بود، گفت: ایشان اعتقاد داشتند اگر می‌خواهید برای انقلاب کار کنید باید خود را وقف انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کنید و این ویژگی در رفتار و منش ایشان اتفاق افتاده بود و برای تداوم و پایداری انقلاب این مهم باید سرلوحه اقدامات همه ما قرار بگیرد.

تحلیل گر سیاسی گفت :یکی از راهبردی‌ترین و اصلی‌ترین اشتباهات سران پلید آمریکا این بود که فکر می‌کردند شهادت پایان کار، نام و اثر حاج قاسم است در حالی که شهادت او به فرهنگ و مکتب ماندگار دوران تبدیل شد.
وی افزود: سردار سلیمانی مدافع مظلوم بود و هرجا اهل تشیع، تسنن موردظلم قرار می‌گرفتند حاج قاسم از آنها دفاع می‌کرد

وی به انتخابات پیش  رو  اشاره   وگفت :به افرادی   که دلشان  در گرو  انقلاب  اسلامی   دارند وحرفشان  با عملشان  یکی   است وبا مردم   هستند   آنان را انتخاب   کنید

About مدیر خبر1

Check Also

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند رییس سازمان جهاد کشاورزی استان …