چاپ مطلب چاپ مطلب

تخلف دو مدیر اجرایی آستانه‌اشرفیه و جزئیات نامزدها از زبان فرماندار

همای گیلان:  فرماندار آستانه‌اشرفیه از ثبت‌نام ۲۵ نفر داوطلب نمایندگی مجلس از این شهرستان خبر داد و گفت: جوان‌ترین کاندیدا ۳۰ سال و مسن‌ترین آن ۶۳ سال دارند.
حسین اسماعیلیان ظهر امروز در نشست مشترک رسانه‌ها با هیئت اجرایی و دادستان این شهرستان، اظهار کرد: طبق قانون برگزاری انتخابات، مجریان علیه یا به نفع هیچ‌‌کدام از داوطلبان نباید فعالیتی داشته باشند.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها بدون اغراض سیاسی در راستای تعهدات ملی و دینی خود برای خلق یک حماسه تلاش کنند، افزود: با توجه به آغاز رسیدگی به صلاحیت کاندیداها، رسانه‌ها مدیریت کنند که انگشت اتهام به نفع یا علیه کسی به طرف آنها نباشد.

خبرگزاری فارس: 25 نفر داوطلب نمایندگی مجلس از آستانه‌اشرفیه شدند

فرماندار آستانه‌اشرفیه پیش‌بینی و پیشگیری از جرایم انتخاباتی در تمام سطوح شامل مدیران و عوامل اجرایی را از اهداف نشست مذکور عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها امین و امانت‌دار مردم هستند و انتظار رهبر انقلاب این است که با حساسیت بیشتر امانت‌داری کنیم.
وی تصریح کرد: در رسیدگی به صلاحیت داوطلبان به‌عنوان مجریان انتخابات ضمن رسیدگی روزمره، باید به‌عنوان معتمدان مردم طبق قانون عمل کنند.
اسماعیلیان از تخلف دو مدیر اجرایی آستانه‌اشرفیه و رسیدگی به تخلفات آنها خبر داد و از هیئت اجرایی شهرستان خواست طبق قانون عمل کند.
وی ادامه داد: اعضای هیئت اجرایی بر اساس شواهد و مستندات درباره داوطلبان قضاوت کرده و در صورت عدم احراز موارد استنادی را به نماینده اعلام کنند.
فرماندار آستانه‌اشرفیه به تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس از این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: از آستانه‌اشرفیه ۲۵ نفر نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی شدند که از این تعداد، ۲۰ نفر در ستاد انتخابات فرمانداری آستانه‌اشرفیه و پنج نفر از ستاد انتخابات وزارت کشور ثبت‌نام کردند.
وی جوان‌ترین کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از آستانه‌اشرفیه را ۳۰ سال و مسن‌ترین داوطلب شهرستان نیز ۶۳ سال عنوان کرد.
اسماعیلیان خاطرنشان کرد: ۱۰ نفر از داوطلبان کسانی هستند که در ادوار گذشته نیز نام‌نویسی کرده‌ بودند و ۶ نفر از داوطلبان نیز تجربه نمایندگی مردم این شهرستان را داشته‌اند.// فارس

About سردبیر

Check Also

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است   به گزارش همای خبر و …