چاپ مطلب چاپ مطلب

تذکر جدی رییس و نایب رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت به شهردار

تذکر رییس و نایب رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت به شهردار

شهردار و معاونت عمرانی حمل و نقل شهرداری، بدون هماهنگی با کمیسیون حمل و نقل اقدامی انجام ندهد

مسعود عباس نژاد دقایقی قبل در جلسه کمیسیون به شهردار رشت تذکر اکید داد که در حوزه ترافیک هیچ اقدام خودسرانه‌ای انجام ندهد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با انتقاد از بسته شدن خیابان صیقلان رشت به دستور شهرداری این شهر گفت: شهردار رشت بی اعتنا به تمامی تذکرات اعضای شورا قصد دارد امشب ساعت یازده شب نسبت به بستن این خیابان در قالب اجرای یک طرح ترافیکی اشتباه اقدام کند.

وی توضیح داد: شنیده شده است که ظهر امروز یکشنبه در شهرداری جلسه‌ای با موضوعیت ترافیک انجام شده و تصمیماتی بدون هماهنگی با کمیسیون در شهرداری انجام میشود و با توجه به اینکه پیشتر نیز چنین رفتار و تصمیماتی را شاهد بوده‌ایم، اعلام میکنیم این گستاخی معاونت عمرانی حمل و نقل را به پای شخص شهردار خواهیم نوشت.

عباس نژاد با بیان اینکه شهرداری رشت باید جایگاه شورا را بشناسد گفت: اینکه حوزه معاونت شهرداری رشت جلسه ترافیکی بدون اطلاع اعضای کمیسیون ترافیک برگزار می کند و در اجرای طرح های ترافیکی هیچ گونه مشورت پذیری از شورا ندارد واقعا تعجب برانگیز است و انتظار می رود شهردار به جایگاه نظارتی شورا توجه داشته باشد.
وی گفت: نمیدانیم با شهردار محترم رشت با چه زبانی باید صحبت کرد که بدیهی‌ترین چهارچوبهای کاری حوزه خود را رعایت نکرده و اعتراضات شهروندان نیز ظاهرا اهمیتی برای ایشان ندارد.
عباس نژاد گفت: ما تمام نیروی خود را گذاشته ایم تا تعامل میان شهرداری و مردم در حوزه ترافیک انجام گیرد اما معاونان شهردار محترم خودسرانه قانون تعیین کرده و عبور و مرور شهروندان را در خیابان مختل میکنند.

وی اشاره کرد: گره‌های ترافیکی ایجاد شده در میدان صیقلان و خیابانهای اطراف و تصمیمات فکر نشده معاونت حمل و نقل چیزی نیست که بتوان بسادگی از کنار ان گذشت.

هادی رمضانی_ نایب رِییس کمیسیون نیز با تایید موارد ذکر شده اظهار کرد: پرسنل محترم حوزه حمل و نقل شهرداری به ما بگویند،اگر قرار است بدون اطلاع جلسه تشکیل بدهند، خودسرانه عمل کنند و عبور و مرور معابر را مختل کنند، بگویند ما اینجا کمیسیون را تعطیل کنیم!
وی گفت: بنده در چندین نوبت ناهماهنگیهای ایجاد شده در حواشی میدان صیقلان رشت  و نارضایتی گسترده شهروندان و رانندگان را گوشزد کرده ام. این معضل  حاصل بی برنامگی شهرداری است و لازم است در این خصوص در روز چهارشنبه تصمیمات جدی گرفته شود.

About نسرین عشقی

Check Also

 چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟! 

 چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟!   همای خبر– تصویبنامه هیات وزیران موضوع تعیین فهرست دارو، …