چاپ مطلب چاپ مطلب

تذکر منابع طبیعی گیلان نسبت به اخذ عوارض برای پیاده‌روی در پارک جنگلی سراوان

همای گیلان:به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سامانه «فارس من» باهدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«عوارضی برای پیاده‌روی در پارک جنگلی سراوان چرا و به چه دلیل؟» یکی از عناوینی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این سوژه مردمی مطرح کرده است که “هر وقت یک تعطیلی چندروزه در کشور آغاز می‌شود، عوارضی اکثر مناطق تفریحی در استان افزایش پیدا می‌کند ولی روز گذشته در پارک جنگلی سراوان علاوه بر پرداخت عوارضی هفت هزارتومانی، شاهد پرداخت هزار تومان عوارضی برای پیاده‌روی هم بودم که باعث تعجب شد از مسؤولین می‌خواهم پیگیری کنند.

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه مجری پارک جنگلی سراوان در حال حاضر یک پیمانکار موقت بوده، اظهار کرد: طرح تجدیدنظر پارک سراوان با رویکرد جدید تهیه و مصوب شده و در شرف انتخاب مجری جدید از طریق مزایده است.

محمدرضا عبداللهی با بیان اینکه در رویکرد جدید پارک جنگلی سراوان برنامه‌های مناسبی لحاظ شده، افزود: اخذ ورودی در پارک مذکور، فقط از خودروها، قانونی بوده و مبلغ آن هرساله توسط کارگروهی در فرمانداری‌ها تعیین می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دریافت وجه اضافی در پارک جنگلی سراوان قانونی نیست، گفت: در خصوص اخذ وجه از پیاده‌ها در پارک جنگلی سراوان حتماً تذکرات لازم داده خواهد شد.

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره توسعه ارائه خدمات در پارک جنگلی سراوان تصریح کرد: برای مسئله پارک ماشین در بیرون و رفتن به داخل پارک باید فکری کرد چون استفاده‌کنندگان از پارک جنگلی سراوان هم پسماند و هم نیاز به ارائه خدمات دارند./باکانال همای خبر همراه شوید

About سردبیر ارشد

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …