چاپ مطلب چاپ مطلب

تشریح جزییات درگیری پلیس و قاچاقچیان در نخل تقی

همای گیلان: فرمانده انتظامی استان بوشهر با تشریح جزییات حادثه نخل تقی از رسانه‌ها خواست در انتشار اخبار دقت لازم را داشته باشند و به شایعات و اخبار غیر موثق دامن نزنند.

سردار حیدر عباس‌زاده  با اشاره به مقابله پلیس با قاچاقچیان در بندر نخل تقی در شهرستان عسلویه اظهار داشت: این درگیری عصر روز چهارشنبه رخ داد و به دلیل عدم توجه قاچاقچیان به دستور پلیس و درگیری قاچاقچیان با پلیس، یکی از قاچاقچیان کشته شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این درگیری به محل اعزام شدم و شخصا در محل حادثه حضور پیدا کردم که با همراهی و همکاری مردم و مسؤولان شهرستان عسلویه و نخل تقی و با تلاش پلیس و نیروهای انتظامی و همکاری سایر دستگاه‌ها، امنیت کامل برقرار شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در درگیری پلیس با قاچاقچیان، یک نفر کشته و ۲ نفر نیز زخمی شده‌اند که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

عباس‌زاده تصریح کرد: از تمام رسانه‌ها و همچنین فعالان فضای مجازی انتظار داریم از انتشار هرگونه اخبار غیر واقع و بدون منبع موثق جدا خودداری کنند و با افرادی که شایعه‌سازی کرده و یا اخبار کذب منتشر کنند برخورد قاطع می‌شود.

وی ابراز داشت: برای تامین امنیت مردم در تمام نقاط استان، شبانه‌روز فعالیت می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد که قاچاقچیان و ناامن‌کنندگان در هیچ نقطه‌ای امنیت داشته باشند.//فارس

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

فرماندار لنگرود؛ کلیه شهرهای شهرستان طی چند ماه آینده تحت پوشش خدمات فیبر نوری قرار خواهند گرفت

فرماندار لنگرود؛ کلیه شهرهای شهرستان طی چند ماه آینده تحت پوشش خدمات فیبر نوری قرار …