چاپ مطلب چاپ مطلب

تشکیل جلسه شورای حامیان تدبیر و امید شهرستان سیاهکل در فرمانداری این شهرستان

اختصاصی همای گیلان:حامیان دولت تدبیر و امید با هدف برنامه  ریزی در خصوص سفر هیات دولت به استان گیلان با حضور فرمانداری شهرستان سیاهکل تشکیل جلسه دادند . فرماندار شهرستان سیاهکل در این جلسه گفت : این نشست  به دلیل  سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهوری اسلامی و هیات وزیران به گیلان تشکیل شده است این سفر بسیار مهم است زیرابا توجه به  توفیقی که در عرصه بین المللی حاصل شده است این سفر نگاه بین المللی را به همراه خواهد داشت.

DSCN3005

حیدری افزود : ایران در عرصه بین المللی درگیر موضوعاتی بود که باعث انزوای کشور می شد و همین عامل موجب شد تا ضربه سنگینی به کشور ما وارد شود که الحمدالله  این شش کشور در مقابل منطق ایران چاره ای جز عقب نشینی نداشت. وی به سخنان اوباما رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود : اوباما بعد از تفاهم نامه عنوان کرد : ما جلوی ایران را که می توانست بمب اتمی بسازد گرفتیم البته رهبر ایران حکم بر جلوگیری از ساخت سلاح های اتمی  را داده است.

فرماندار شهرستان سیاهکل با بیان این مطلب که علاوه بر نخبگان مردم هم از این اقدام بین المللی راضی و خشنود هستند اظهار داشت: این تفاهم نامه اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا رونق اقتصادی کشور را در پی  خواهد داشت.

حیدری تصریح کرد : استقبال پرشور از هیات دولت در سفر به گیلان موجب نگاه مثبت جامعه جهانی از کشور و دولت خواهد شد.

وی یادآور شد : ما قصد تخریب دولت را نداریم اما دلسوزی های دولتها متفاوت است. در دولت احمدنژاد ۲۱۰ هزار میلیارد تعهد مالی برای این دولت انجام گرفت که تامین آن سالهای متمادی به طول خواهد انجامید.

فرماندار شهرستان سیاهکل خاطر نشان کرد : تیم کارشناسی دولت از یک ماه قبل در استانداری مستقر شده است وتمام درخواست های شهرستانها را رصد کردند و پروژه های اولویت دار در تهران مصوب شده است. به طوریکه اگر همه مردم جمع شوند چیزی در گیلان مصوب نمی شود.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین درخواست ها راه سیاهکل- دیلمان و کلیشم است که در دستور کار دولت قرار دارد ضمن آنکه سد دیلمان و استخر بانوان هم دیگر درخواست ما می باشد البته به گفته نوبخت معاون برنامه ریزی رئیس جمهور تمام مصوبات دولت در استانها عملی خواهد شد. فرماندار شهرستان سیاهکل به تماس تلفنی صبح ابوذر ندیمی اشاره کرد و افزود : از تماس ایشان جز همدلی و همزبانی چیز دیگر برنمی آمد که این نشان می دهد در شهرستان فضای خوبی حاکم است . فرماندار شهرستان سیاهکل خاطر نشان کرد : در جلسه قبل در یکی از سایت هاعنوان کردند خیالمان راحت است که ما در مرکز آقای ندیمی را داریم اما این مزیت هیچ مسئولیتی را از ما سلب نمی کند و گفتم:من ندیمی و امام جمعه حرفمان یکیست . اینجانب اهل باج دادن نیستم. آقای ندیمی یک پتانسیل برای ما است دنبال موضوعات می رود حرف خود را به کرسی می نشاند اما متاسفانه این خبر بدجود اطلاع رسانی شد که انتظار نمی رفت. آنگاه رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی گفت : همه ما اینجا جمع شده ایم تا با برنامه ریزی صحیح شاهد یک استقبال خوبی از رئیس جمهور باشیم.

محمدپور اظهار داشت : طی دو جلسه ای که در استان به خاطر سفر ریاست جمهور داشتیم مقرر شد تا ۴۵ هزار نفر به ورزشگاه دعوت شوند که سهم شهرستان ما ۱۰۰۰ نفر است البته ما قصدنداریم مثل  دولت قبل برای استقبال دولت ادارات را  تعطیل و از وجود دانش آموزان استفاده .

وی سپس به خوشحالی مردم از تفاهم بدست آمده توسط دولت اشاره کرد و افزود : نامگذاری امسال به نام همزبانی و همدلی باعث شد تا جلوی شیطنت برخی افراد گرفته شود.

DSCN3015 DSCN3002 DSCN3003 DSCN3004
DSCN3007 DSCN3010 DSCN3013 DSCN3014

About سردبیر ارشد

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …