چاپ مطلب چاپ مطلب

تشییع ۲ شهید مدافع حرم در گیلان

پیکرهای مطهر ۲ شهید مدافع حرم فردا در رشت تشییع می شود.

همای گیلان؛ سرهنگ پاسدار علی پاسخی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان گفت: پیکرهای پاک ۲ شهید مدافع حرم گیلانی، شهیدان علیرضا نظری و بابک نوری هریس صبح فردا (چهارشنبه اول آذر ماه) در رشت تشییع می شود.

وی افزود: مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهدای مدافع حرم ساعت ۹ صبح فردا از مقر سپاه ناحیه رشت واقع در پل عراق این شهر آغاز و تا گلزار شهدای رشت برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پیکر مطهر شهید بابک نوری فردا در رشت به خاک سپرده می شود، خاطرنشان کرد: پیکر پاک شهید علیرضا نظری برای تشییع و خاکسپاری در روز پنج شنبه ۲ آذر ماه، به زادگاهش در شهرستان رودسر منتقل خواهد شد.

سرهنگ پاسخی با اشاره به برگزاری مراسم وداع با این شهیدان گرانقدر اظهار داشت: مراسم وداع با شهید نوری بعد از نماز مغرب و عشاء امشب در گلزار شهدای رشت و مراسم وداع با پیکر شهید نظری بعد از نماز مغرب و عشاء فردا شب در گلزار شهدای رودسر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: شهیدان علیرضا نظری و بابک نوری هریس از مدافعان حرم گیلانی یک شنبه ۲۸ آبان ماه هنگام عملیات مستشاری در منطقه بوکمال سوریه به فیض شهادت رسیدند.

شهید علیرضا نظری، متولد ۱۳۳۹ اهل و ساکن رودسر، بازنشسته سپاه و دارای ۳ فرزند بود.

شهید بابک نوری هریس متولد سال ۱۳۷۱ اهل و ساکن رشت و مجرد بود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …