چاپ مطلب چاپ مطلب

تصاویری از آتش سوزی ۳ باب منزل مسکونی در رشت

همای گیلان:شهرام مومنی گفت: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ساعت ۱۴:۲۰ امروز بیدرنگ از ۵  ایستگاه تعداد ۱۴ماشین به همراه ۳۹ آتش نشان به محل حادثه واقع در شهر رشت خیابان ۲۰ متری معلولین اعزام شدند.

 مومنی در ادامه افزود: به علت گستردگی آتش و طی درخواست فرمانده عملیات اول که سریعتر به محل حادثه رسیده بود این تعداد تیم آتش نشانی اعزام شدند و توانستند از پیشروی آتش به منازل دیگر با جان فشانی خود جلوگیری نمایند  در ۱۰ دقیقه  آتش را مهار کردند و متاسفانه ۳نفر از آتش نشانان در این حادثه مصدوم شدند که دو نفر در محل حادثه مورد مداوا قرار گرفتند و یک تن به بیمارستان که مشکل تنفسی ایجاد شده بود اعزام شد.
وی در ادامه از شهروندان درخواست کرد : که اطلاعات دقیقی در موقع حادثه به تیم آتش نشانی بدهند ، در حادثه امروز زیر واحد مسکونی یک باب مغازه تجاری وجود داشت که بعد از  وارد شدن آتش نشانان به این مغازه با ۲کپسول هوا و یک کپسول گاز ۱۱کیلوی مواجه شدند که خوشبختانه از حادثه دیگر در این محل جلوگیری بعمل آمد.
معاون آتش نشانی علت آتش سوزی را اتصال سیم کشی از بالای یکی از سقف منازل اعلام کرد و  لکه گیری آتش سوزی بعد از یک ساعت به پایان رسید .
4872610_455 4872611_847 4872612_359 4872613_911
/تابناک
14380610577

About سردبیر ارشد

Check Also

در روز شوراها، شهردارلاهیجان از اعضای شورای شهر قدردانی کرد

در روز شوراها، شهردارلاهیجان از اعضای شورای شهر قدردانی کرد در روز شوراها، شهردارلاهیجان از …