چاپ مطلب چاپ مطلب

تعامل و همدلی شورا و شهرداری افق روشنی برای توسعه همه جانبه شهر رودسر

خدادادقنبرزاده در آیین تجلیل از بانوان شهرداری با گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر نقش زنان درتوسعه و پیشرفت کشور را بسیار دانست. و اضافهکرد: زنان ایران اسلامی با تاسی از بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) در همهابعاد و عرصه های مختلف در تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه های عملیتلاش میکنندشهرداررودسر با بیان اینکه فضای همدلی وفاق و همگرایی بین شورا و شهرداری علاوهبر اعتماد سازی زمینه توسعه همه جانبه و پایدار منطقه را رقم خواهد زد گفت: این روحیه و نگرش سبب شده تا شاهد توسعه و رشد شهر در ابعاد مختلف باشیماو با بیان اینکه شهرداری یک دستگاه صرف عمرانی نیست بلکه در سایر امورهمچون فرهنگی و ورزشی فعالیت دارد افزود: تمام تلاش و اهتمام بر این است تامیزان رضایتمندی مردم از شورای اسلامی شهر و شهرداری افزایش یابد.untitled

قنبرزادهبا اشاره به نام گذاری سال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریتجهادی تحقق این شعار را مستلزم عزم و اراده همه مسئولین، نهادها و دستگاهها را دانست. و تصریح کرد: اگر بناست شاهد توسعه و ارتقاء منطقه در همهابعاد باشیم باید روحیه ای همچون هشت سال دفاع مقدس داشته باشیم که نظامتوانست با مدیریت جهادی در مقابل دشمنان بایستد و ذره ای از آرمانهایانقلاب عقب نشینی نکند و این روحیه هم اکنون نیز باید وجود داشته باشد سپسرئیس شورای شهر رودسر با گرامیداشت سالروز فاطمه زهرا(س) روز زن و روز مادربا اشاره به صفات و سجایای این بانوی بزرگوار اظهار کرد : حضرت زهرا ( س( الگوی همه زنان عالم است.

اسماعیلصفری افزود: این حرکت و توجه به کارمندان و مجموعه شهرداری موجب ایجادانگیزه مضاعف کارمندان برای خدمت به شهروندان می شود وی توجه به مطالبات ،تسهیلات و رفاهیت همکاران در کنار خدمات مهم خواند و اظهار داشت : امیدواریم که این روند استمرار و تداوم داشته باشد.

درادامه رحمت الله پسند بخشدار بخش مرکزی رودسر به فعالیتهای خود در طی مدت شش ماه به عنوان معاونشهردار رودسر گفت: در طی این مدت درس و تجربیات وافری از مهندس قنبرزادهکسب نمودم و این به من کمک خواهد کرد که در ادامه راه بتوانم این تجارب واندیشه ها را استفاده و آن را پیاده کنم وی قنبرزاده را مدیری خلاق ، کارا وتوانمند ذکر کرد و گفت: این توفیقی بود نصیبم شد تا بتوانم حتی در یک برههزمانی کوتاه در کنار ایشان باشم و برای مردم این شهر خدمت نمایم. و قطعااین همه لطفی که به من ارزانی داشته را فراموش نخواهم کرد.

درپایان هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر رودسر در خصوص منزلت زن سخنانی راایراد نمودند. یاد آور می شود در پایان این مراسم به بانوان شهرداریهدایایی به رسم یاد بود اهداء گردید.

              

 

 

About

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …