چاپ مطلب چاپ مطلب

تغییروتحول در لاهیجان:اخلاقی رفت،حاجی پور برمسند بخشداری نشست

اختصاصی همای گیلان : فرماندار شهرستان لاهیجان در مراسم تودیع و معارفه بخشداران مرکزی لاهیجان که با حضور ایرج ندیمی نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل ، حجت الاسلام عبداله زاده امام جمعه لاهیجان ، مسئولین این شهرستان و شوراها و دهیاران بخش مرکزی برگزار شد گفت : سالی که گذشت فراز و نشیبی های داشت امیدواریم امسال با درایت دولت تدبیر و امید بتوانیم قدمهای موثرتری برای جامعه و نظام برداریم.SAM_0241

علیزاده افزود : اگر به شعارهای مطرح شده توسط مقام معظم رهبری طی سالهای گذشته توجه داشته باشیم همه و همه در امر خدمت رسانی بیشتر به مردم خلاصه می شود.

وی اظهار داشت : امیدوارم که سالی که در آن هستیم با تکیه بر این شعارهای جهت ارتقاء فرهنگ و اقتصاد کشور قدم موثری برداریم.

فرماندار شهرستان لاهیجان ادامه داد : یکی از کارهای انجام شده توسط مدیران و ستاد اسکان ،پذیرایی از مهمانان نوروزی بود که در این زمینه شهرداری ، آموزش و پرورش هلال احمر ،نیروی انتظامی و میراث فرهنگی به خوبی از عهده آن برآمدند.

علیزاده خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه شوراها و دهیاران حضور دارند تاکید می کنم که امسال وضعیت آب کشاورزی مناسب نیست و از آن جائیکه تاکنون اقدام قابل توجه از کشاورزان در خصوص شخم زمین کشاورزی مشاهده نشده است لذا تقاضا می شود این عزیزان در امر اطلاع رسانی صحیح و تحریض کشاورزان اقدام نمایند.

علیزاده اضافه نمود : شوراها و دهیاران باید توجه داشته باشند که استفاده از فرصت ها غنیمت است لذا باید از این فرصتها به صورت بهینه استفاده نمایند و در امر خدمت رسانی پیشی گیرند تا مردم با مشاهده خدماتشان ، پشتیبان خوبی برای آنان باشند.

 وی یادآور شد : مردم ولی نعمت ما هستند ما اگر هیچ کاری برای مردم انجام ندهیم ولی باید ادب ،احترام و حرمت مردم را حفظ نماییم.

فرماندار شهرستان لاهیجان تصریح کرد : تقاضای من از شوراها و دهیاران این است که در مکاتبات خود سلسله مراتب اداری را رعایت نمایند گاهاً مشاهده می شودبدون اینکه مشکلات را به مسئولین شهرستانی اطلاع دهند در سطح کشوری اقدام می نمایند.

علیزاده یکی از اقدام ها موثر شهرستان در خصوص افتتاح خانه مددجویی تجمع مددجویان دانست و افزود : دردهه فجرسال گذشته  با توصیه نماینده محترم تلاش نمودیم تا به خاطر حفظ آبروی مددجویان از راه اندازی کارنوال مدیران جهت افتتاح مسکن خودداری شود .

وی اذعان داشت : یکی از کارها قابل توجه آقای ندیمی این است که بیشتر به فکر کارهای کلان می باشد و در کارهای جزیی دخالت نمی کند و همواره چندین برابر بودجه تعیین شده برای شهرستان اعتبار اخذ می کند.

امام جمعه شهرستان لاهیجان : مسئولین باید بدانند که این مردم هستند که مسئولیت را به آنان داده اند

آنگاه امام جمعه شهرستان لاهیجان گفت : در دین ما توصیه فراوانی به امر خدمت رسانی به مردم شده است و در این راه امامان ما پیشتاز بوده اند.

حجت الاسلام عبداله زاده اظهار داشت : خدمت کردن به دیگران در دین ما اجر و پاداش زیادی دارد مسئولین باید بدانند که اگر مردم نباشند مسئولین هم نیستند و در حقیقت این مردم هستند که مسئولیت را به مدیران داده اند.

وی افزود : امیدوارم که در سال مدیریت جهادی بخشدار جدید برنامه کاری خود را در این مسیر تنظیم نمایند و مسائل اقتصادی و فرهنگی که توصیه مقام معظم رهبری هستند را لحاظ کنند.

نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل : یک مدیر باید امکان جذب و جلب منابع را برای مردم فراهم کند

 نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل گفت : مردم در پیشگاه پیامبران ، دین و نظام از ارزش فراوانی برخوردار هستند به طوریکه حضرت عیسی در مورد صحبت کردن با مردم از خداوند رخصت می طلبد.

ایرج ندیمی افزود : به فرموده قرآن مجید جمیع عزت پیش خداوند است و این خدا است که به انسانها عزت می دهد و اگر  گفته می شود که ذلت هم از خدا است به این معنی نیست که خداوند خواسته کسی ذلیل باشد.

وی با اعلام این مطلب که یک مسئول باید همیشه و در هر زمانی در خدمت مردم باشد اذعان داشت : کسی که قبول مسئولیت می کند نباید برای او تعطیلی یا غیر تعطیلی فرق کند بلکه او باید تمام فکر و اندیشه اش خدمت رسانی به مردم باشد.

نماینده مردم در خانه ملت تصریح کرد : گردشگری امروزه یکی از راههای مهم در آمدزایی است الحمدا… در این شهرستان تعدادی از مردم از این راه کسب روزی می کنند درآمد از گردشگری فقط منوط به هتل ها نیست بلکه همین که مردم از طریق اجاره دادن منازل خود برای خود درآمدی بدست می آورند پدیده گردشگری به حساب    می آید یک مدیر باید امکان جذب و جلب منابع را برای مردم فراهم نمایند.

گریه بخشدار سابق لاهیجان در جلسه تودیع و معارفه : همه کسانی راکه به من تهمت ناروا نسبت داده اند آنها رابخشیدم

 بخشدار در ادامه بخشدار سابق مرکزی لاهیجان گفت : اینجانب ۲۷ سال و ۶ ماه سابقه کار دارم که از این بین ۱۵ سال و ۶ ماه آن را در این شهرستان سپری کرده ام ضمن آنکه ۵ سال و ۶ ماه از این ۱۵ سال را هم به عنوان بخشدار مرکزی انجام وظیفه نموده ام.

اخلاقی افزود : طی این مدت یک ترسیمی از کار داشتم و خط قرمزی ها را رعایت می کردم و از گوشه و گوشه لاهیجان خاطره دارم و در بحث سیاسی ورود نمی کردم هر چند تشخیص مسائل سیاسی را داشتم.

وی اظهار داشت : اینجانب یک نیروی جهاد هستیم و شعار ما خدمت کردن به مردم است ما در دهه ۷۰ ، هر سال چهل کیلومتر آسفالت انجام می دادیم و در عرصه وزارت کشور هم با همان روحیه کار کرده ام و تا آخر خدمت این روحیه را حفظ خواهم کرد.

بخشدار سابق مرکزی لاهیجان اذعان داشت : از سال ۸۷ تا ۹۱ سیر صعودی در جذب اعتبارات داشتم و توانستیم روند رو به رشدی را در جذب شاخصها کسب نماییم.

اخلاقی تصریح کرد : در این روند توانستیم ۲۵ درصد در آب آشامیدنی روستا یی، ۱۵ تا ۱۸ درصد در بحث راه ، ۱۰۰ درصددرتهیه طرح های هادی و ۴۰ درصداجرای آن رشد داشته باشیم.

البته اینها حاصل نمی شد مگر در سایه همکاری و همدلی مردم و مسئولین ادارات وی یادآور شد : بازسازی تمام مزار شهدا به غیر از یک مزار ، آسفالت معابر به طول ۴۰ هزار متر مربع ، مجوز پروانه ساخت ساختمان به طول ۶۰۰ هزار متر مربع ، استقرار بیمه عشایری در بخشداری از دیگر اقدامات ما طی این پنج سال و اندی می باشد. ضمن آنکه طی این مدت توانستیم چهار دوره انتخابات برگزار نماییم به طوریکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی عملکرد ما مورد تایید آقای ندیمی قرار گرفت.

بخشدار سابق لاهیجان در پایان{درحالیکه می گریست} ضمن تشکر از پدر و مادر خود که به او لقمه حلال داده اند تا او پاک دست زندگی کند گفت : در همین جا همه کسانی که به من طی این مدت تهمت های ناروایی نسبت داده اند را بخشیدم.

در پایان بخشدار مرکز جدید گرفت : از حسن اعتماد استاندار ، معاونت سیاسی و امنیتی ، نماینده پرتلاش و ساعی لاهیجان و فرمانداری لاهیجان تقدیر و تشکر می کنم حاجی پور افزود : امیدوارم با توکل بر خدا و همکاری مردم و مسئولین ادارات بتوانیم گامهای اسامی در جهت خدمت رسانی به مردم برداریم.

وی اظهار داشت : این شهرستانهای پتانسیلهای زیادی دارد امیدوارم بتوانیم در خصوص این پتانسیلها گامهای اساسی برداریم. SAM_0223 SAM_0224 SAM_0228 SAM_0230 SAM_0235 SAM_0233 SAM_0236 SAM_0237 SAM_0236 SAM_0237 SAM_0239 SAM_0240 SAM_0242 SAM_0244 SAM_0226

 

 

About

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …