چاپ مطلب چاپ مطلب

تقدیر شهردار لنگرود از پرستاران و مهندسین لنگرود با گل و شیرینی

همای گیلان:شهردار لنگرود به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر و فرماندار این شهرستان با حضور در بیمارستان امینی لنگرود ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت سالروز با سعادت حضرت زینت(س) ،با اهدای گل و شیرینی روز پرستار را به جامعه پرستاران تبریک گفت.

parastar934

افشین گلباغی با بیان اینکه پرستاران یکی از اقشار زحمت کش و فداکار جامعه هستند که باید قدر زحمات این عزیزان را دانست،گفت:پرستاران از اعضای تاثیرگذار این جامعه اند که تلاش و عملکرد آنها نقش مهم و تاثیر مستقیم بر بهبود و سلامت جامعه دارند،اما متاسفانه آنطور که باید و شاید زحمات آنها مورد توجه قرار نمی گیرد.از اینرو ما وظیفه خود می دانستیم که به بهانه این روز خجسته ضمن قدردانی از زحمات این عززان،روز پرستار را به همه پرستاران تبریک بگوییم.

شهردار لنگرود بعد از این دیدار ،در نظام مهندسی لنگرود حضور بعمل آورد و با اهدای گل و شیرینی روز مهندس را به جامعه مهندسین لنگرود تبریک گفت.

وی با بیان اینکه مهندسان یکی از ارکان موثر در مسیر اعتلا و عمران کشور هستند اظهار داشت:در زیر سایه تخصص و دانش مهندسان پر تلاش کشور است که با وجود مشکلات و سنگ اندازیهای سیاست غرب،توانسته ایم در مسیر شکوفایی و بالندگی گام برداریم.تلاش و پشتکار جامعه مهندسان یکی از وجوه اصلی در راه آبادانی کشور است و ما در سیاست های مدیریت شهری وظیفه خود می دانیم از این تخصص بهره برده و از زحمات آنها قدردانی کرده و روز مهندس را به همه زحمت کشان این عرصه تبریک بگوییم.

همچنین شهرداری لنگرود ،روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس را با اهدای کارت هدیه و لوح تقدیر از مهندسان شهرداری لنگرود،تقدیر بعمل آورد.

parastar939 parastar9310 parastar9311 parastar931 parastar932
parastar935 parastar936 parastar937 parastar938

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …