چاپ مطلب چاپ مطلب

تقدیر فرماندار بندرانزلی از دکتر پورقربان ،شهردار انزلی

اختصاصی همای گیلان، به گزارش خبر نگار ما از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرانزلی در جلسه شواری اداری ، دکتر اسماعیل حیدری آزاد فرماندار انزلی به دلیل مدیریت روشن بینانه و تلاش ها و کوشش های دکتر پورقربان شهردار بندرانزلی از ایشان تقدیر نمودند.

در متن این تقدیرنامه آمده است:
مدیریت روشن بینانه و کوشش پیگیر همراه با صداقت و اهتمام در انجام امورات محوله به نحو احسنت، نشان از حسن تدبیر، برنامه ریزی منسجم وسامان دهی موثر جنابعالی است و لذا بر خود فرض میدانم به رسم تکریم از همکاری خوب و زحمات بی شائبه و مخلصانه شما در جهت نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست های دولت محترم تدبیر و امید صادقانه تشکر و قدردانی نمایم.

توفیقات شما در تحقق اهداف آن سازمان محترم را در ظل عنایات کریمانه حضرت بقیه الله الاعظم (روحی له الفدا) و تحت رهبری نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد توانا مسألت می نمایم. امید است، حی توانا، صحت، عزت، سعادت و توفیق خدمت عنایت فرمایید.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …