چاپ مطلب چاپ مطلب

تقدیر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از شهردار بندرانزلی

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از شهردار بندرانزلی برای حضور فعال در نمایشگاه مدیریت شهری در بندرعباس تقدیر کرد.

اختصاصی همای گیلان، مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با اهدای لوح سپاس به دکتر پورقربان، شهردار بندرانزلی از زحمات ارزشمند وی جهت حضور فعال شهرداری بندرانزلی در همایش و نمایشگاه مدیریت شهری تقدیر و تشکر نمود.
در این لوح آمده است :

«خدمت رسانی افتخار بزرگی است که پروردگارمتعال آن را برعهده کسانی قرارداده که باعمل خالصانه خویش درمسیر خشنودی ورضایت مردم گام برمی دارد و بی شک هر فعالیت نظام مند در گروتلاش تمامی مدیران و کارکنان خدمتگزار است.

از آنجایی که همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی در سالی که توسط مقام معظم رهبری مزین به نام حمایت از کالای ایرانی شده است، با هدف ارائه دستاوردها و تجربیات موفق، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان شهرداری ها و دهیاری ها، ارج نهادن به زحمات تلاشگران این بخش و به تصویر کشیدن نقاط قوت، با موفقیت به پایان رسیده است، این لوح تقدیر به پاس زحمات ارزشمند جنابعالی جهت حضور فعال آن شهرداری در همایش و نمایشگاه اهدا می گردد.

امید است همواره این پاسداشت مشوقی برای جنابعالی و آن مجموعه برای خدمت رسانی هر چه بیشتر و رسیدن به آرمان شهری که شایسته شهروندان این مرز و بوم باشد.»

توفیقات روزافزون جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی اول اسفند همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب با هدف ارایه دستاوردهای موفق شهرداریها و دهیاریها در بندر عباس آغاز به کار کرده بود در شامگاه جمعه سوم اسفند به کار خود پایان داد.

در این رخداد بزرگ ، شهرداریها و دهیاریهای ۳۱ استان کشور حضور داشتند و در قالب ۱۰۱ غرفه به ارائه دستاوردها و اقدامات خود پرداختند.

گفتنی است :همایش مدیران شهری و روستایی کشور نیز صبح یکم اسفند ماه۱۳۹۷ در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد و مقالات مرتبط در ۶ محور ارائه گردید و چندین سخنرانی علمی از سوی استادان و صاحب نظران عرصه مدیریت شهری در موضوعات مختلف شهری ازجمله شهرهوشمند، بازآفرینی شهری، وصول مطالبات شهرداری ها ، قیر و آسفالت و …ارایه و چند تجربه موفق شهرداریها هم برای حاضران بیان شد.

در بخش نمایشگاهی نیز پروژه های موفق شهرداری ها و دهیاری ها در موضوعات مختلف ارایه گردید.

دراین نمایشگاه غرفه استان گیلان نیز با مشارکت شهرداری های رشت، استانداری گیلان و سایر شهرداری های استان، جهت ارائه پروژه های شاخص استان به چشم می‌خورد.

انتقال تجربیات موفق شهرداریها و دهیاریها و اطلاع رسانی دستاوردهای موفق و ملی آنها و ارایه فرصت‌ها، طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و کوچک سرمایه‌گذاری شهری در این نمایشگاه برای جذب سرمایه‌گذاران از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

لازم به یادآوری است؛ برخی از شرکت های بخش خصوصی تولیدکننده محصولات حوزه مدیریت شهری و روستایی نیز در نمایشگاه شرکت داشتند که حوزه کاری آنها درقالب : فضای سبز، زیباسازی، مبلمان شهری و تجهیزات پارکی، ترافیک و حمل و نقل شهری بود.

لازم به ذکر است ؛در این نمایشگاه، نمایندگان شهرداری بندرانزلی نیز به معرفی پروژه پارک شهید اختر کاویان بعنوان پروژه برتر استان گیلان در حوزه خدمات شهری پرداختند.

در روز نخست علاوه بر بازدیدگنندگان عمومی از نقاط مختلف کشور، مهندس نجار ،معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشورمهندس مسعود نصرتی ،جانشین رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور, دکتر علی صفری، شهردار قزوین ، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه نیز از غرفه استان گیلان بازدید کردند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …