چاپ مطلب چاپ مطلب

تقدیر و تشکر سرپرست بخشداری ضیابر از زحمات دهیاران و شوراهای اسلامی بخش

تقدیر و تشکر سرپرست بخشداری ضیابر از زحمات دهیاران و شوراهای اسلامی بخش

 

ارشاد ره انجام سرپرست بخشداری ضیابر طی نشستی از زحمات و همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی در فرآیند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد.

 

ره انجام با تبریک هفته منابع طبیعی به دوستداران طبیعت و همچنین فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و معنویت، گفت: مردم انقلابی و مومن بخش ضیابر در برهه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در عرصه های گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… همواره با حضور درخشان و سرشار از اندیشه و شوق خود، صحنه هایی بی بدیل از شکوه همدلی و همراهی خود با این نظام الهی خلق نموده اند.

 

وی ضمن تشکر از مشارکت و حضور حماسی مردم شریف بخش ضیابر در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲؛ گفت: از زحمات و همراهی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و همچنین پرسنل بخشداری، مسئولین مالی و فنی دهیاری ها در فرآیند برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری یاری رسان ستاد فرعی حوزه انتخابیه بخش بودند، تقدیر و تشکر بعمل می آورم.

 

همچنین در این نشست پیرامون ستاد اجرایی خدمات سفر، پاک سازی محورهای اصلی و فرعی در روستاها، مساجد بین راهی، نظارت بر قیمت و تامین کالاهای اساسی، پیگیری لایروبی انهار کشاورزی و مرخصی دهیاران تاکیدات لازم صورت گرفت

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …