چاپ مطلب چاپ مطلب

تلاش برای رفع مشکلات پیش روی توسعه شهر/ دیدار ماهیانه اعضای شورای رشت با رئیس کل دادگستری گیلان

تلاش برای رفع مشکلات پیش روی توسعه شهر/ دیدار ماهیانه اعضای شورای رشت با رئیس کل دادگستری گیلان

مدیریت شهری رشت نیازمند حمایت است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: تمایل داریم ماهیانه یک بار با مجموعه دستگاه قضا دیداری داشته باشیم و با توجه به اینکه در اجرای پروژه های طرح میثاق ممکن است موانعی پیش رو وجود داشته باشد ، این نشست ها می تواند در رفع مشکلات پیش روی توسعه شهر بسیار تاثیرگذار باشد.

به گزارش همای خبر نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا بهمراه جمعی از اعضای شورا و شهردار رشت در دیدار با رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری رشت نیازمند حمایت است اظهار کرد: در بسیاری از مشکلات شورا و شهرداری رشت تنها هستند و همین موضوع منجر به برخی از کارشکنی ها توسط برخی می شود.

وی با تبریک به رئیس کل جدید دادگستری گیلان افزود: رئیس جدید دادگستری گیلان با مباحثی که مطرح کرد نشان داد از اطلاعاتی جامع نسبت به حوزه مدیریت شهری برخوردار است .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از رئیس پیشین دادگستری استان و همچنین دادستان رشت بیان کرد: دستگاه قضا به منظور رفع مشکل ساخت و ساز در زمین های نسقی تلاش فراوانی انجام داد و امیدواریم این مشکل با ارائه راهکاری مناسب برای همیشه برطرف شود.

کارگرنیا با اشاره به اینکه امیدواریم این نشست ها تداوم داشته باشد تصریح کرد: تمایل داریم ماهیانه یک بار با مجموعه دستگاه قضا دیداری داشته باشیم و با توجه به اینکه در اجرای پروژه های طرح میثاق ممکن است موانعی پیش رو وجود داشته باشد ، این نشست ها می تواند در رفع مشکلات توسعه شهر تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام

About نسرین عشقی

Check Also

 چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟! 

 چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟!   همای خبر– تصویبنامه هیات وزیران موضوع تعیین فهرست دارو، …