چاپ مطلب چاپ مطلب

تمام سعی خود را برای ارائه خدمات شایسته به مردم فهیم آستانه بکار بسته ایم/بیش از ۸ هزار مترمربع از معابر آستانه آسفالت شد

اختصاصی همای گیلان:همانطوریکه می دانید امروزه اطلاع رسانی امرمهم واساسی به حساب می آید ودر این راستا نقش روابط عمومی  بسیار مهم جلوه می کند روابط عمومی می تواند با اخبار صحیح ودرست ازمردم به عنوان پشتوانه مدیران بهره گیردیکی از روابط عمومی های فعال استان گیلان شاهین جهانگیری است که همیشه موثمر ثمر بوده ودر اندک مدت کوتاهی که در شهرداری آستانه به عنوان روابط عمومی انجام فعالیت میکند توانسته خدمات خوبی که توسط شهردار جوان آستانه اشرفیه انجام گرفته اطلاع رسانی کندباهم این خدمات  رامی خوانیم .

DSC03616-(1)

شهرداری آستانه اشرفیه گفت: از ابتدای امسال بیش از ۸ هزار متر مربع از معابر آستانه اشرفیه لکه گیری و آسفالت شد

مهندس علی شفیعی در گفت و گویی افزود: از ابتدای فصل کار عمرانی در یک ماه اخیر تاکنون ۸ هزارو ۸۵۰ متر مربع از خیابانها و کوچه های شهر آستانه اشرفیه لکه گیری و آسفالت شده است.

وی اضافه کرد: این میزان لکه گیری و آسفالت با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و۵۴۰ میلیون ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری انجام شده و به مردم آستانه اشرفیه تقدیم شده است.

وی گفت: لکه گیری و آسفالت انجام شده شامل بلوار شهید رجایی،خیابان ها و کوچه های علوی، شهید زندی، شهید منعم، احرار، بلوار طرح حرم مطهر(استقلال)،ضلع غربی گلزار شهدا، فلسطین، جلوی پاساژ نصر، ابوذر، پشت مسجد جامع، شهید مصطفی دوست، بلال و محمد پور می باشد.

شفیعی گفت: مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض های مختلف باعث افزایش درآمدهای عمومی شهرداری و ارائه خدمات افزون تر خواهد شد.

آسفالت کوچه ها با مشارکت مردم

وی افزود: شهرداری آستانه اشرفیه با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر در نظر دارد به جهت سرعت در کار آسفالت کوچه های خاکی نسبت به اولویت کوچه هایی که ۵۰ درصد در امر هزینه ها مشارکت نمایند اقدام کند، به همین منظور شهروندانی که تمایل دارند می توانند با تقبل ۵۰ درصد هزینه های آسفالت برای هماهنگی و تعیین اولویت به شهرداری مراجعه نمایند.

وی با بیان اینکه شهر آستانه اشرفیه در مسیر توسعه و آبادانی قرار دارد اضافه کرد: با حمایت اعضای شورای شهر و تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری این شهر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

وی افزود: تمام سعی ما این است که با اجرای پروژه های عمرانی بتوانیم رضایت شهروندان را جلب نماییم.

وی اضافه کرد: این شهر با دارا بودن پتانسیل های فراوان، فرصتی بکر  و شهر ایده آل برای سرمایه گذاری در استان گیلان است.

مهندس علی شفیعی افزود: این شهر با وجود بارگاه آقا سید جلال الدین اشرف(ع)،فرزند امام موسی کاظم(ع) و برادر امام رضا(ع)، آرامگاه دکتر معین و جاذبه های فراوان گردشگری به عنوان قلب مذهبی و گردشگری گیلان مطرح می باشد.

وی اضافه کرد: قرار گرفتن در نزدیکی دریای خزر و منطقه آزاد انزلی و همچنین در مسیر شرق گیلان و وجود مرغوب ترین محصولات کشاورزی و صنایع دستی و کارخانجات صنعتی باعث فراهم نمودن شرایط لازم برای سرمایه گذاری در این شهر شده است.

پیشرفت شهردرهمه زمینه ها:

وی گفت: سالانه تعداد زیادی از هموطنان عزیز از این شهر دیدن می کنند و  شرایط لازم برای وجود سرمایه گذاری وجود دارد.

شفیعی افزود: با حمایت و نظارت اعضای شورای اسلامی شهر و همدلی تمام مسئولان و تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری همه توان خود را بکار بسته ایم تا این شهر در همه زمینه ها به توسعه و پیشرفت برسد.

اجرای طرح توسعه حرم مطهر از اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه

شهردار آستانه اشرفیه گفت: اجرای طرح حرم و آزاد سازی مسیر منتهی به حرم آقاسیدجلال الدین اشرف(ع) از جمله مهمترین برنامه های عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر است که مورد تأکید مهندس نجفی استاندار محترم گیلان هم قرار گرفته و با حمایت سایر مسئولان شهر از جمله دکتر قربانی نماینده شهرستان و همچنین آیت اله امینیان نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان و فرماندار و دیگر مسئولان و به جهت احترام به درخواست های شهروندان و زائران فهیم تمام نیروی خود را برای اجرای این طرح بزرگ بسیج خواهیم کرد.

 وی اضافه کرد: پارک ساحلی و جنگلی از جمله جاذبه هایی است که همه ساله مورد بازدید تعداد زیادی از شهروندان و مسافران قرار می گیرد که در کنار رودخانه زیبای سپیدرود قرار دارد و بدلیل چشم انداز زیبا و جنگل سرسبز از مکان های دیدنی این شهر محسوب می شود که هم اکنون با اندیشیدن تدابیر لازم  پیگیر بازسازی این پارک برای رفاه افزون تر خانواده ها و مسافران می باشیم.

وی افزود: تمام سعی خود را برای ارائه خدمات شایسته به مردم فهیم آستانه اشرفیه بکار خواهیم بست.

 تصویب اساسنامه سازمان حمل و نقل همگانی:

 وی گفت: از تصویب اساسنامه سازمان حمل و نقل همگانی شهر آستانه اشرفیه توسط شورای اسلامی شهر خبر داد و افزود: با تأسیس سازمان حمل و نقل همگانی کلیه امور حمل و نقل همگانی توسط سازمان پیگیری خواهد شد.

شفیعی به تشکیل ستاد مدیریت پسماند در شهرداری آستانه اشاره کرد و گفت: به منظور ساماندهی جمع آوری و دفن زباله و حفظ محیط زیست شهری ستادی در شهرداری تشکیل شده تا به صورت ویژه به بررسی مشکلات پسماند و راهکارهای بهبود شرایط جمع آوری زباله در این شهر بپردازد.

وی افزود: شهرداری آستانه برای حمایت از طرح مدیریت پسماندهای شهری آمادگی کامل دارد و از همه دستگاههای اجرایی و سازمان های مرتبط می خواهیم یاریگر شهرداری در این زمینه باشند.

وی با بیان اینکه در طول چند ماه اخیر مجموعه اقدامات شهرداری برای توسعه و پیشرفت این شهر موجب رضایت شهروندان شده است افزود: شهروندان خوب و فهیم آستانه اشرفیه با حمایت های خود باعث افزایش انگیزه کارکنان شهرداری برای تلاش افزون تر شده اند و امیدواریم که با توجه به منابع مالی شهرداری بتوانیم با اجرای پروژه های عمرانی در تمام نقاط سطح شهر رضایت همه شهروندان را جلب نماییم و آستانه اشرفیه را به جایگاه واقعی آن در استان و کشور برسانیم.شهردار آستانه‌اشرفیه گفت: اجرای طرح توسعه حرم آقاسید جلال الدین اشرف (ع) از اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در سال ۹۳ است.

علی شفیعی افزود: فاز نخست این پروژه با خریداری و تخریب ۵ واحد مسکونی آزادسازی و پایان یافت.

اختصاص مبلغ ۵ میلیارد ریال ازسوی استاندار جهت تملک مسیراجرای طرح توسعه حرم

وی افزود: استانداری گیلان در اجرای این پروژه کمک های شایانی کرد و برای تملک مسیر برای پایان فاز نخست مبلغ ۵ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص داد که طی سه مرحله به حساب شهرداری آستانه‌اشرفیه واریز شد  که با دریافت این مبلغ توانستیم دو واحد تجاری و هفت واحد مسکونی را که در طرح قرار داشتند تخریب و بازگشایی کنیم.

شفیعی گفت: این املاک در حریم بلوار ۳۵ متری طرح توسعه حرم مطهر قرار دارند که شهرداری آستانه‌اشرفیه با خرید این واحدهای مسکونی جهت بازگشایی مسیر طرح توسعه اقدام به تخریب این واحدها کرد.

شهردار آستانه اشرفیه افزود: امیدواریم به زودی با تخریب سه واحد مسکونی دیگر تا ۵۵۰ متر از طرح توسعه حرم پیشروی کنیم که عملاً با این کار فقط ۳۵۰ متر تا رینگ اصلی طرح توسعه حرم مطهر باقی خواهد‌ماند.

وی گفت: در مدت چند ماهه اخیر این پروژه با حمایت استاندار و همه مسئولان پیشرفت خوبی داشته و تخریب یک واحد مسکونی در قبل از سال و تملک و تخریب دو باب واحد تجاری و ۵ واحد مسکونی برای آزادسازی مسیر طرح توسعه حرم مطهر در فروردین امسال از اقداماتی است که برای اتمام فاز نخست انجام شده است.

شهردار آستانه اشرفیه با بیان اینکه بازدید استاندار گیلان در اسفند ۹۲ روند پیشرفت این پروژه را شتاب بخشید، افزود: با توجه به اعلام حسین داداشی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و عمران حرم مطهر ارزش ریالی واحدهای خریداری‌شده برای تملک و بازگشایی مسیر طرح توسعه حرم مطهر ۹میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال اعلام شده است که  ۵میلیارد ریال آن از کمک‌های استاندار گیلان و مابقی هزینه های تملک این واحدها از شهرداری و شرکت توسعه تأمین شده است.

وی افزود: فاز اول پروژه طرح توسعه که از ابتدای بلوار ۳۵ متری به طول ۵۵۰ متر با تخریب ۹ واحد به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: پس از آزادسازی مسیر به زودی کار احداث بلوار، نصب جدول، زیرسازی خیابان و آسفالت و سنگ‌فرش پیاده‌روها آغاز می شود.

آغازمرحله دوم هدایت ابهای سطحی

شهردارآستانه اشرفیه همچنین از آغاز مرحله دوم از فاز دو پروژه لوله گذاری جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در شهر آستانه اشرفیه خبر داد.

علی شفیعی افزود: فاز دو این پروژه به طول ۹۰۰ متر از نبش خیابان ایثار تا خیابان فردوسی روبروی اداره صنعت، معدن تجارت با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در این مسیر به طول ۴۰۰متر از لوله های ۱۲۵۰ و در ۵۰۰ متر نیز از لوله های بتنی ۱۰۰۰ برای جمع آوری آبهای سطحی استفاده خواهد شد.

شفیعی گفت: از موارد مهم این مرحله می توان به اصلاح و ترمیم لوله های فاضلاب اصلی شهر همزمان با لوله گذاری جمع آوری آبهای سطحی به منظور بهبود تخلیه فاضلاب شهر اشاره کرد.

وی اضافه کرد: فاز نخست این پروژه سال گذشته به طول ۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری و اعتبارات استانی اجرا شد.

شهردار آستانه اشرفیه افزود: با اجرای این پروژه مشکل آبگرفتگی مسیر خیابان فردوسی و مناطق  اطراف به طرف میدان امام رضا(ع) حل خواهد شد.

شهردار آستانه اشرفیه اضافه کرد: در پایان جای دارد از حمایت ها و پشتیبانی های استاندار محترم گیلان و مدیران استانداری، نماینده محترم گیلان در مجلس خبرگان و امام جمعه فرهیخته شهر، نماینده پرتلاش مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم، اعضای معزز شورای اسلامی شهر و شهروندان فهیم که همواره حامی خدمت گزاران خود در شهرداری بوده اند و کارکنان صدیق شهرداری آستانه اشرفیه قدردانی و تشکر نمایم.

 

Picture10-4012 Picture10-3370 Picture10-3287 IMG_0190 IMG_1389 IMG_1458 84.jpg

About

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …