چاپ مطلب چاپ مطلب

توجه به آغاز فصل خزان؛ عملیات هرس و ایمن سازی درختان معابر شهری در راستای رفاه حال شهروندان توسط شهرداری رشت اجرا می شود

    با توجه به آغاز فصل خزان درختان ، در راستای رفاه حال شهروندان صورت می گیرد؛ اجرای عملیات هرس و ایمن سازی درختان معابر شهر رشت

    با توجه به آغاز فصل خزان ، عملیات هرس و ایمن سازی درختان معابر شهری در راستای رفاه حال شهروندان توسط شهرداری رشت اجرا می شود.

    همای خبر –  به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت ، با توجه به آغاز فصل خزان درختان با دستور رحیم شوقی شهــردار رشــت در راستای رفاه حال شهروندان عملیات هرس و ایمن سازی درختان معابر شهری اجرا می شود.

    عملیات هرس همزمان در مناطق پنجگانه شهرداری توسط معاونت خدمات شهری مناطق و با نظارت سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری رشت از ساعت هشت و سی دقیقه روز جمعه سوم آذر ماه جاری در محور های ذیل آغاز می شود که به صورت مستمر و متناسب با نوع گونه های درختی تا پایان فصل هرس ادامه دارد و در این راستا از شهروندان محترم تقاضا می گردد برای اجرایی شدن هر چه بهتر این عملیات همکاری لازم را به عمل آورند.

    منطقه یک : چهارراه گلسار به طرف میدان صابرین

    منطقه دو : خیابان شریعتی از پیاده راه به طرف صیقلان

    منطقه سه : خیابان فلسطین از طرف خیابان چمران

    منطقه چهار : خیابان منظریه از طرف علوم پایه

    منطقه پنج : بلوار باهنر تقاطع امام خمینی (ره)

    ضمنا از شهروندان فهیم شهر رشت تقاضا می‌گردد در محل های اجرای عملیات هرس و ایمن سازی درختان از پارک خودرو جدا خودداری نمایند.

    About نسرین عشقی

    Check Also

    کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت : اختصاص تسهیلات ویژه به شهروندان آسیب دیده در بارندگی های اخیر

    کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت : اختصاص تسهیلات ویژه به شهروندان آسیب دیده در …