چاپ مطلب چاپ مطلب

تودیع ومعارفه در آب وفاضلاب روستایی شهرستان سیاهکل /شیدایی رفت علیزاده سرپرست شد

به گزارش همای گیلان مراسم تودیع ومعارفه شیدایی وعلیزاده  دیروز در محل آبفار این شهرستان برگزار شد .در آیین این مراسم که مدیر عامل شرکت آبفار استان،عباسی معاونت مالی وپشتیبانی این شرکت ،ربیعی مسئو ل روابط عمومی آبفار استان وکارکنان آبفارشهرستان سیاهکل حضور داشتندفرامینی ضمن تشکر از زحمات ۳۵ ساله شیدایی گفت:حقیقتا شیدایی از جمله مدیران خوب آبفار شهرستان بود که توانست طی این مدت ،خدمات خوبی از خود بر جا بگذارد.

IMG_4961

فرامینی افزود :این شهرستان به دلیل وسعت زیاد وپراکندگی جمعیت  یکی از شهرستانهای استان بود که  از حیث برخورداری از آب جایگاه خوبی نداشت اما با کوشش وتجربه خوب شیدایی طی ۵ سال ویک ماهی که مسئولیت این شرکت را برعهده داشت   خدمات خوبی انجام پذیرفت لذا امید واریم علیزاده بتواند با ارتباط جمعی ونیروی جوانی که دارد جانشین خوبی برای ایشان باشد.

در ادامه شیدایی ضمن تشکر از فرامینی اظهار داشت:افتخار من این است که در جایی خدمت کردم که یکی از مهمترین  خواسته های مردم، که همانا آب بود را برآورد نمایم  .

علیزاده سرپرست آبفار شهرستان سیاهکل هم با ذکر سخنان کوتاهی ضمن تشکر از شیدایی گفت:امیوارم با تجربی که طی این مدت کسب نموده ام بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم باشم  این به دست نمی آید مگر در لوای تلاش و کوشش شبانه روزی .

در پایان از زحمات شیدایی تقدیر وتشکر بعمل آمد.

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …