چاپ مطلب چاپ مطلب

تودیع و معارفه در بخشداری دیلمان آقایی رفت یکتا آمد /خدمت به مردم افتخار است

اختصاصی همای گیلان : درجلسه تودیع و معارفه بخشداران دیلمان که با حضور حاجتی فرماندار ، شیدایی امام جمعه ، مسئولین و مقامات محلی و شوراها و دهیاران این بخش برگزار شد، امام جمعه شهرستان سیاهکل از زحمات چندین ساله آقایی بخشدار دیلمان تقدیر نمود.SAM_0259

حجت الاسلام شیدایی گفت : آقایی از مدیران دلسوز و اهل این منطقه بود و با رفتار آداب و رسوم مردم آشنایی کامل داشت و این راز موفقیت او به حساب می آمد

وی افزود: دوران ایشان ، دوران خوبی بود و خدمات خوبی صورت گرفت اما قانون عزل و نصب یک قانون طبیعی و خوبی است زیرا طی چند سال یک نفر آنچه در فکر و اندیشه دارد جهت خدمتگزاری به مردم پیاده می کند وبعدنتیجه فرد دیگری جای او را می گیرد وبا انرژی تازه وارد عرصه می شود.

امام جمعه سیاهکل اظهار داشت : خوشبختانه بخشدار جدید هم از نیروهای باتجربه و وزارت کشوری به حساب می آید امیدواریم که دوران ایشان هم برای این بخش دوران خوبی باشد هر چند مسئولیت فرصت خدمتگزاری است که امیدواریم با خدمات موثر خاطرات خوبی از خود بجای بگذارد.

 

در ادامه رئیس شورای بخش دیلمان گفت : یکی از ویژگی های رفتاری آقایی خدمات رسانی بود که جا دارد از ایشان به جهت این خدمات ماندگار تشکر نمود.

جعفرپور اظهار داشت : اینجانب به نمایندگی از اعضای شورا و دهیاران عنوان می نمایم به خاطر حل مشکلات مردم و ایجاد فرصت خدمتگزاری آمادگی کامل جهت همکاری و تعامل با بخشدار جدید را داریم.

فرماندار شهرستان سیاهکل : همکاری در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها

آنگاه فرماندار شهرستان سیاهکل گفت : امیدوارم در سال جدید خداوند قلوب ما را به نور ایمان منور کند و حال ما را به احسن الحال تغییر دهد.

حسنعلی حاجتی اظهار داشت : از همه کسانی که در بخش تسهیلات نوروزی خدمات رسانی کرده اند و فضای امن و آرامی را برای مسافران ایجاد نموده اند تقدیر و تشکر می نمایم.

وی افزود : سالی که در آن هستیم به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است لذا بر ما وظیفه است که با پاسداشت و حفظ فرهنگ در جهت تقویت اقتصاد کشور کوشش نماییم.

فرماندار شهرستان سیاهکل اضافه نمود : در سال گذشته یکی از شعارهای مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری حماسه سیاسی بودکه با برگزاری انتخابات شکوهمند محقق شد و ۷۲ درصد مردم در سطح کشور و ۸۵ درصد مردم استان و ۱۰۷ درصد مردم شهرستان سیاهکل (به دلیل ورود گردشگر) پای صندوق های رأی رفتند علی رغم اینکه به خاطر تحریم های حادث شده از سوی دشمنان مردم از وضعیت معیشتی خوبی برخوردار نبودند.

حاجتی گفت:رهبر انقلاب در بحث حماسه اقتصادی اظهار نگرانی کردند و فرمودند متأسفانه توفیقات اساسی در بحث اقتصاد حاصل نشده لذا بر ما وظیفه است در این خصوص تلاش نماییم.

وی اذعان داشت : مذاکرات هسته ای نشان اقتدار کشور ماست زیرا قبل از انقلاب حتی ما را به رسمیت نمی شناختند فرماندار شهرستان سیاهکل خاطر نشان کرد : ۴ سال پیش قانون هدفمند کردن یارانه ها اجرا شد اما این طرح با چالش هایی مواجه شد زیرا قرار بود قسمتی از درآمد حاصل از حاملهای انرژی در بخش کشاورزی ، صنعت و بهداشت هزینه شود.

اما نشد حالا مقرر است دولت و تدبیر فاز دوم آن را اجرا کند و ۴۰ درصد درآمد حاصل از حاملهای انرژی در بخش صنعت تولید و سلامت هزینه شود. امیدوارم با همکاری همه آحاد جامعه مصوبه مجلس اجرایی شود. در همین جا از آن دسته از افرادی که تمکن مالی دارند خواستارم که ازدریافت یارانه انصراف دهند.

حاجتی یادآور شد : تقوا و پرهیزگاری چیزی است که باید رعایت شود البته نه در حد حرف بلکه در عمل.یعنی صدق گفتار و رفتار به گونه ای که که دیگران از عملکرد ما درس بگیرند.

وی مسئولیت را یک فرصت برای خدمتگزاری عنوان کرد و افزود : از بخشدار جدید می خواهم تا از این فرصت به نحو احسن استفاده نماید هر چند ایشان نیروی وزارت کشوری و فردی با تجربه است .فرماندارسیاهکل و از زحمات آقایی بخشدار قبلی تقدیر و تشکرنمود.

 در ادامه بخشدار سابق دیلمان گفت : منطقه دیلمان همواره پیرو ائمه اطهار بوده اند و حکومت آل بویه که از همین جا برخواست یک حکومت بزرگ به شمار می آید بطوریکه وسعت این حکومت تا مصر رسید و همواره این منطقه مورد غضب پادشاهان بود بطوریکه محرومیت و عقب ماندگی زیادی دارد امابعد از انقلاب اسلامی کارهای زیادی در این منطقه انجام گرفت.

کیهان آقایی اظهار داشت : تا قبل از انقلاب اسلامی هیچ روستایی دارای برق نبود اما امروز همه روستاهای بالای ۵ خانوار دارای برق می باشد.

وی افزود:برخورداری ۸۰ درصدی روستاهای این بخش از آب آشامیدنی ،احداث مخزن هزار متر مکعبی برای آب شرب شهر دیلمان، مطالعه طرح آب کشاورزی برای چندین روستا ، گاز دار شدن عن قریب شهر دیلمان و ۱۰ روستای این بخش و مطالعه ۲۰ روستا دیگر از جمله کارهای است که در دوران قدمت ۵ سال و دو ماه اینجانب حاصل شده است.

بخشدار سابق دیلمان احداث ۳ واحد خانه عالم ، ۲ غسالخانه و احداث دو واحد مسجد ازرا جمله خدمات خوددر بخش فرهنگی دانست .

وی در پایان اذعان داشت : ما طلبکار این انقلاب نیستم بلکه بدهکار این نظامیم و هر کاری که برای این نظام انجام دهیم در قبال خون شهداء ناچیز است.

در پایان بخشدار جدید دیلمان گفت : خدمت کردن به  مردم یک افتخار است امیدوارم بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم باشم.

 حسین یکتا اظهار داشت : از همه کسانی که اینجانب را مورد حمایت قرار داده اند بخصوص نماینده محترم تقدیر و تشکر می نمایم.

SAM_0246 SAM_0248 SAM_0249 SAM_0250 SAM_0251 SAM_0252 SAM_0255 SAM_0257 SAM_0260 SAM_0261

About

Check Also

از ۲۶ کشاورز نمونه گیلانی تقدیر شد

از ۲۶ کشاورز نمونه گیلانی تقدیر شد در هفته جهاد کشاورزی و در سی و …