چاپ مطلب چاپ مطلب

تودیع ومعارفه امامان جمعه شهرستان سیاهکل:حجت الاسلام شیدایی از سیاهکل به مازندران رفت حجت الاسلام شکسته دل از کومله به سیاهکل آمد

اختصاصی همای گیلان:این جلسه که با حضور ایرج ندیمی نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان وسیاهکل،حجت الاسلام اسلام نژاد مسئول سیاست گذاری دفتر امام جمعه استان گیلان ،حیدری فرماندارسیاهکل  و جمعی از مدیران شهرستانی برگزار شد

SAM_1101فرماندارسیاهکل گفت: این جلسه تودیع نیست  بلکه جلسه تقدیر و تشکر از حجت الاسلام شیدایی می باشد  که هم ا کنون فرصت خدمتگزاری در جای دیگر را پیدا کرده اند . حیدری آنگاه خطاب به شکسته دل امام جمعه جدید سیاهکل افز ود :  مردم سیاهکل بسیار خوب و مذ هبی هستند   ضمن آنکه مجموعه مدیریت شهرستان  به سمت تعامل و همکاری پیش می رود که  در این مهم حجت الاسلام شیدایی نقش مهمی ایفا کرده است  که امیدواریم با ورود شما این مسأله  تداوم داشته باشد .

ندیمی در جلسه تودیع و معارفه امامان جمعه سیاهکل : اگر می خواهیم سیاهکلی آباد داشته باشیم  باید د نبال یک هدف باشیم  . با انشقاق به جایی نمی رسیم .

   در ادامه نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل  گفت :  تودیع و معارفه  وداع و آشنایی نیست  بلکه تقدیر  از زحمات است  . ندیمی افزود: اینجانب ده سال است که  نماینده مردم می باشم  و در این مدت باید از حجج اسلام داوودی و  شیدایی به خوبی یاد کنم . وی افزود :   حجت الاسلام داوودی   در باب مصلی زحمات زیادی کشیدند  و ما هم حمایتشان کردیم . حجت الاسلام شیدایی نیز ا ز جهات انسا نی ، اداری ، اجتماعی و ابداع نظرات  برای اینجانب یک سرمایه تلقی می شد .

 نماینده مردم در خانه ملت در ادامه اذعان داشت :  صحبتی  با مسئول سیاستگذاری نماز جمعه کشور داشته ام  تا برای دیلمان و رودبنه امام جمعه تعریف شو د  .

 ندیمی خاطر نشان کر د : سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف  و ا مور خیریه د و اداره  ای هستند که به زودی در این شهرستان مستقر می شود .  وی  با بیان این مطلب  که خیلی ها دوست دار ند  تا بین نماینده ، امام جمعه و فرماندار شهرستان اختلاف باشد اذعان داشت : شیدایی از جمله کسانی  بود که  من تا کنون هیچگونه کدورتی ازوی که میل به بهم زدن  داشته باشد ندارم . بلکه بالعکس  همیشه ر وحیه هم  اندیشی و هم گرایی   داشته است .

 نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل  تصریح کرد : در دور ه انتخابات کسی جرأت پیدا کرد تا بیان کند که “ندیمی دین ندارد  و یا ولایت فقیه را باور ندارد ” البته  اینها بدنبال اهداف  سیاسی بود ند  اما ما در وجود آقای شیدایی چنین روحیه ای ندیده ایم . ما اگرمی خواهیم  سیاهکلی آباد داشته باشیم  باید    د نبال یک هدف باشیم  . با انشقاق به جایی نمی رسیم .

وی ادامه داد حاج آقا شیدایی  فقط  ازبعد زبانی از شهرستان حمایت نمی کرد بلکه وقت گذار بود تا گرهی را باز کند .  این ها همه در سایه اخلاق  مومنانه و پیامبر گونه ای  بود که در وی وجود داشت .  من اعتراف می کنم بخشی از شیرینی زندگی ده ساله نمایند گی من  این بود که باایشان بوده ام . البته ما از حجت الاسلام جز خوبی  نشنیده ایم امید واریم این راه را ادامه دهد .

  مسئول سیاست گذاری دفتر امام جمعه استان گیلان گفت :  شکر گزاری رسم بسیار خوبی است  حجت الاسلام شیدایی روحانی متواضع ، متخلق ، ساده زیست و مردمی است و در همین نهاد  مقدس در جای د یگر مشغول بکار خواهند شد .

حجت  الاسلام  اسلام نژاد  افزود : حجت الاسلام شکسته  دل  اهل گیلان ،  ظاهری آرام ، فاضل و متقی است . وی یاد آور شد :  نماز جمعه  یکی  از ارکان  ر کین  حاکمیت نظام جمهوری اسلامی است  و دارای ابعاد مختلفی همچون  اجتماعی ، سیاسی  و .. . است .

 در  اد ا مه ا مام  جمعه پیشین سیاهکل گفت : از اینکه در همه شهر ها و    استانهای ما علما در جایگاهها نشسته اند و ناظر بر مسایل دینی هستند و این که از جنس مرد م هستند  همه از بر کت نظا م جمهور ی اسلامی است .

 حجت الاسلام  شیدایی  با بیا ن این مطلب  که ندیمی برای این شهرستان نعمت بزرگی است  اظهار داشت :  سیاهکل در حال پیشرفت است و از حالت محرومیت خارج شده است و پروژه های مهمی که جزء رو یاهای این شهرستان بود در حال وقوع است .  وی تصریح کرد :  طبیعت زیبای سیاهکل کم نظیر است این نعمت  بزرگی است که خداوند به ما داده است .

امام جمعه پیشین سیاهکل اذعان داشت : حجت الاسلام شکسته دل ازلحاظ روحیات بسیار به اینجانب شبیه است و ایشان اهل فضل وفردی مومن است       امید وارم دوران خوبی دراین شهرستان داشته باشد .

امام جمعه جدید شهرستان سیاهکل گفت :  در ابتدای امر خیلی خوشحال شدم وقتی شنیدم که قرار است تبلیغات اسلامی  و اوقاف در این شهرستان  مستقر خواهد شد .

حجت الاسلام شکسته دل  ا فزود :  من نکات  کوتاهی با این دل شکسته به قول آقای ندیمی می گویم . ا میدوارم دل شما را خرسند کنیم.

درکوی ماشکسته دلی می خرند وبس        بازار خود فروشی آن سوی دیگراست

وی تصریح کرد : به فرمایش امام راحل دو موضوع مجلس ونماز جمعه در راس امور است وبه فرموده حضرت امام خامنه ای فرهنگ بسیار برای ما اهمیت دارد لذا اقتصاد زمینه ساز فرهنگ است .

امام جمعه جدید این شهرستان خاطر نشان کرد: در طول ۱۲ سال خدمت در کومله تلاش نمودم تعامل وهمدلی را سرلوحه کار خویش قرار دهم زیرا این دو برای اصلاح کار مهم هستند روایت است کسی که سختی های نماز جمعه را تحمل کند بهشتی است.

 وی عنوان کرد:وظیفه ما تذکر دادن در نماز جمعه است زیرا اثر گذاری تذکر خیلی زیاد است

SAM_1111 SAM_1108 SAM_1103 SAM_1104 SAM_1099 SAM_1093 SAM_1095 SAM_1097 SAM_1090 SAM_1091 SAM_1063 SAM_1112

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …