چاپ مطلب چاپ مطلب

تودیع ومعارفه در بخشداری سیاهکل

اختصاصی همای گیلان:مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی سیاهکل با حضور ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل ،حیدری فرماندار سیاهکل، پور اوزان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ، حجت الاسلام یاری رئیس سازمان تبلیغات استان ،حجت السلام شکسته دل امام جمعه سیاهکل ، اعضای شورای اداری و تامین سیاهکل در فرمانداری سیاهکل برگزار شد.

DSCN1466
درابتدا فرماندار سیاهکل با تسلیت در گذشت آیت الله مهدوی کنی ایشان را یار ویاور وفادار انقلاب وامام راحل دانست که همواره در خدمت انقلاب ، مردم و رهبری بوده است .
حیددری گفت : انقلاب اسلامی ایران با رهنمود های امام (ره) به ثمر نشست و روزهای دشوار انقلاب و جنگ تحمیلی را به سلامت و البته با هزینه های فراوان پشت سر گذاشت.
وی اضافه کرد پس از امام راحل مقام معظم رهبری کشور را به خوبی با رهنمود های و تدابیر هوشمندانه هدایت فرمودند که حاصل آن عزتی است که کشور ما در فضایی بین المللی کسب کرده و ما شکر گزار این نعمت هستیم.
فرماندار سیاهکل اولویت کار دولت تدبیر و امید را ساماندهی مسائل اقتصادی ،ایجاد آرامش و امید در کشور وتنش زدایی در سیاست خارجی و حل پرونده هسته ایی در فضای تواَم با تفاهم دانست که با رهنمودهای رهبری و مشارکت و همراهی ملت بزرگ ایران قدم های بلندی در این حوزه برداشته شده است.
حیدری ادامه داد ، رسالت مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که زمینه های برخورداری مردم از نعمت های نظام را فراهم نمایند و هرکس در این زمینه موفق تر باشد هم به دنیای خود و دیگران خدمت کرده و هم به آخرت خود وبه منزله عبادت او نیز محسوب خواهد شد.
وی سهرابی بخشدار سابق سیاهکل را از جمله انسان هایی دانست که کارو خدمت در کنار ایشان همواره با آرامش همراه خواهد بود و برای ایشان و خانواده محترمشان موفقیت در زمینه های فردی و اجتماعی را آرزو نمود..
فرماندار سیاهکل با اشاره به اینکه از امروز سکان بخشداری سیاهکل به هادی جعفرزاده سپرده خواهد شد افزود : تلاش و خدمت باید طوری باشد که مردم تغییر مدیریت وخدمات موثر را متوجه شوند.
حیدری اظهار داشت: بخشداران افرادی اجرایی هستند نه چهره های سیاسی ، ضمن اینکه باید به چهرهای سیاسی و فعالان سیاسی احترام گذاشت می بایست از گرایش های سیاسی دوری کرد، زیرا این رفتار کار نمایندگان دولت نیست و مردم از بخشدار ، خدمات و کار شایسته می خواهند.
وی از بخشدار جدید خواست با توجه به اینکه لطف و مرحمت انقلاب و نظام به سمت خدمات رسانی به روستاها سوق یافته با تعامل و همدلی و همکاری با شوراها ودهیاران راه توسعه بخش را در پیش گیرد و با هماهنگی و همکاری مسئولین ادارات و معتمدین و منتخبان مردم از همه ظرفیت های شهرستان استفاده کنند.
حیدری همچنین انتصاب حجت الاسلام کیایی را به سمت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سیاهکل تبریک گفته و موفقیت در پیشبرد اهداف نظام وانقلاب را برای وی خواستارشد.
حجت الاسلام یاری رئیس سازمان تبلیغات استان نیز در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم گفت: امیدواریم همه ما برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر مراسم محرم وصفر تمام تلاش خود را انجام دهیم.
حجت الاسلام یاری افزود : کشور ما با فرهنگ و اعتقادات و باور های دینی یک پیوند ناگسستنی دارد و هویت ملی ما و کشور ما به آموزه هایی بر میگردد که از ائمه و قرآن کریم به ما رسیده است.
وی تحقق انقلاب در قرن بیستم را باعث تغییر تحولات در منطقه و جهان دانست و ادامه داد : حرکت وسیاست امام سبب شد ایران اسلامی در منطقه پرچمدار مبارزه با استکبار و تجاوز شود.
رئیس سازمان تبلیغات گیلان بیان کرد : انقلاب ما ثمره خون شهیدان و افرادی بوده که برای این نظام زحمت کشیده و خدمت کرده اند ، اما متاسفانه امروزآسیب هایی مشاهده می شود که فرهنگ ما ، اعتقادات و روابط اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است .
یاری با تاکید بر حفظ ارزش های فرهنگی و دینی و زنده نگه اشتن ظرفیت های مردمی را در کمک کردن و همکاری همگان دانست.
وی اشاره به اینکه دشمن به جدیدترین شکل و با روش های نوین در خانواده های ما ، فرزندان ، مدارس وجامعه ما نفوذ کرده است ، افزود : حضور روحانیون و مبلغان دینی در حفظ ارزش های دینی و اعتقادات جامعه نقش مهمی دارد.
در ادامه نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ، سیاهکل را جزء چند شهرستان بزرگ استان دانست که پراکندگی جمعیت در این شهر و روستاهای آن خود گویای این مطلب می باشد.
ندیمی برای حجت السلام کیایی آرزوی موفقیت کرد و خواست تا با تلاش های مستمری که صورت میگیرد تمامی مساجد شهرستان و روستاهای سیاهکل از حضور روحانیون بهره مند شوند و مسجدی بدون روحانی نماند.
وی با تبریک به سهرابی بخشدار سابق که به بازنشستگی نائل گردیده است ، برای حعفرزاده توفیق و خدمت شایسته به مردم را آرزو نمود.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید از همه توان خود استفاده کنیم و حداکثر وظیفه واختیارات و حداکثر منابع و اعتبارات خود را به کار گیریم اضافه کرد : جامعه ای توسعه واقعی پیدا میکند که مشخصاتی از جمله آرامش و رضایتمندی مردم راداشته باشد و هر چه مردم راضی تر وامیدوارتر باشند جامعه توسعه بیشتری می یابد.
ابوذر ندیمی گفت : اجرای یک طرح و عملی شدن آن تلاش ها و فعالیت های زیادی را طلب میکند.
وی بااشاره به جاده سیاهکل به دیلمان و پل روگذر بازکیاگوراب گفت:که برای رسیدن به مرحله اجرایی و عملیاتی شدن و تخصیص اعتبار رایزنی ها و دیدارهای زیادی با وزرا صورت گرفت.
این نماینده برای توسعه بیشتر تنها حضور بخش دولتی را کافی ندانست واضافه کرد ، برای پیشرفت و توسعه باید بخش خصوصی وارد سرمایه گزاری شود تا بتوانیم به توسعه کشور کمک کنیم.
ندیمی از زحمات دولت در زمینه برطرف کردن مشکلات هسته ای که با رهنمود های رهبری در حال تلاش هستند تشکر کرد و اضافه کرد : با برطرف شدن این مشکلات و رفع برخی از تحریم ها بسیاری از مشکلات اقتصادی و روانی جامعه حل میشود.
وی از علاقه کشورهای دیگر برای سرمایه گذاری در ایران گفت و اذعان کرد : در سفرهای اخیر که به کره و یونان داشته ایم ، نمایندگان و مسئولین این کشورها برای سرمایه گذاری و حضور در ایران پس از رفع مشکلات پرونده هسته ای ایران اعلام آمادگی کردند.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکلبا اشاره به برنامه ریزی کشور های غربی و مدیریت اتفاقات عراق و سوریه و گروه داعش برای ضربه زدن به اسلام توسط خود مسلمانان گفت و هدف این کشورها را انحراف از موضوع اسرائیل دانست.
ابوذر ندیمی همچنین از دیگر اهداف این کشورهارا بدست آوردن ثروت از فروش سلاح و ابزار جنگی به کشور های منطقه دانست و اظهار کرد : کشورهای غربی هدف کوچک کردن کشورهای اسلامی ازجمله عراق را به سه قسمت دارند و ما باید نسبت به این موضوعات و برنامه ریزی ها حساس باشیم.
وی اقتدار انقلاب اسلامی و مسئولین را درگروه حمایت مردم دانست و گفت : اگر که مردم ، مسئولین وخدمتگزاران خود را از خود ، در خود و با خود نبینند بی تردید اقتدار با مشکل مواجه مواجه می شود و نا خواسته با عدم انجام خدمات دچار مشکل امنیتی می شویم.
نماینده مردم در خانه ملت اضافه کرد : اگر مانتوانیم در وقت گذاشتن ها ، پیگیری ها ، ایثار کردن ها ، خوشرویی ها ونتیجه بخشی ها مردم را رضایت مند کنیم موجب گسستن رابطه با مردم میشویم و پاره شدن این رابطه موجب خشنودی و طمع دشمن می شود.
ندیمی به بزرگنمایی کشور های غربی در زمینه اسید پاشی ها اشاره و اضافه کرد : دشمن با اشتهای زیاد آماده بد جلوه دادن نظام و انقلاب است و هرگونه اتفاق کوچک و معمولی در جامعه را با بزرگنمایی به دنیا انعکاس می دهد تا به انقلاب ضربه وارد کند.
وی با بیان این مطلب به مسئولین که مردم از ما انتظار دارند، گفت : تلاش هایی در حال انجام است که تمام روستاهای ما از نعمت آب ، گاز و برق بهرمند شوند و در بودجه حدود ۵ هزار میلیارد برای این طرح در نظر گرفته شده است که ۴۰۰ میلیارد تومان از آن به گیلان تعلق می گیرد.
امام جمعه سیاهکل نیز در این مراسم حلول ماه محرم را تسلیت گفت و بیان داشت: امیدواریم با تلاش های مضاعف شاهد و ناظر هر چه بهتر پیش رفتن امور بخشداری باشیم.
شکسته دل با اشاره به اینکه همه ما در یک کشتی قرار گرفته ایم و اگر جایی آسیب ببیند خواسته یا نا خواسته قسمتهای دیگرنیز آسیب میبیند اضافه کرد : در چنین وضیعیتی همه ما می بایست با یکدیگر در تعامل باشیم وهمکاری کنیم.
وی اسید پاشی های اخیر در اصفهان را حرکتی شیطانی و داعشی دانست وگفت : این حرکت ها ممکن است از سوی دشمن برای بد جلوه دادن نظام وانقلاب صورت گرفته باشد.
امام جمعه سیاهکل عنوان کرد : بسیاری از دشمنان در خارج و تعدادی در داخل کشور در حال توطئه برای نظام و انقلاب هستند که می بایست با تعامل و همکاری این توطئه ها را بی اثر کرد.
پور اوزان مدیر سیاسی و انتخابات استانداری هم طی سخنانی به حرکت امام حسین و فلسفه قیام ایشان پرداخت و اضافه کرد : یکی از دلایل قیام امام حسین امر به معروف و اصلاح قوم خود بود و اگر انقلاب صورت گرفت برای اجرای امر به معروف بود.
پور اوزان اساس و پایه قانون اساسی کشور را امر به معروف دانست و گفت : امر به معروف و نهی ازمنکر اساس دین می باشد و فراتر از جریانات سیاسی است.
وی به تعامل و همکاری دولت با مجلس اشاره نمود واضافه کرد : این دولت بر خلاف دولت قبلی سعی بر تقابل با مجلس را ندارد و همیشه به تصمیمات نمایندگان احترام می گذارد.
پور اوزان تصریح کرد : دولت راه برقراری عدالت واعتدال راخط مشی خود قرار داده است و همه فرمانداران و بخشداران ودیگر مسئولین دولتی نباید راهی جز اعتدال و عدالت داشته باشند.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری اضافه کرد : همه ما باید با کمک هم آرمان بزرگی به نام انقلاب اسلامی را پیش ببریم و اگر به این موضوع که مردمی داریم که باید جان و زندگی خود را هم برایشان بدهیم بیندیشیم از امانتی که در اختیار ما قرار داده اند مراقبت خواهیم کرد.
در ادامه حسنی دهیار روستای فشتال به نمایندگی از دهیاران و شوراهای بخش مرکزی سیاهکل از زحمات بخشدار سابق تشکر کرد و قدردانی کرد و برای هادی جعفر زاده بخشدار جدید موفقیت در اجرای امور بخشداری را خواستارشد.
بخشدارسابق سیاهکل نیز با مهم شمردن راهی که پیش رو داریم گفت : این تودیع و معارفه ها همیشه ادامه خواهد داشت.
سهرابی افزود : این رفتن ها و آمدن ها اهمیتی ندارد بلکه چیزی که در این میان حائز اهمیت است ، به کار گرفتن تمام تلاش برای خدمت به مردم و دوری از غرور و تکبر در جایگاهی که قرار میگیریم است.
بخشدار سابق سیاهکل از موعد بازنشستگی خود ابراز رضایت کرد و خاطر نشان کرد : از لطف ومرحمتی که خدا به من داشته سجده شکر می گذارم و برای هادی جعفر زاده در این سمت آرزوی موفقیت میکنم.
سهرابی با دو بیت شعر سخنان خود را به پایان برد:
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هرکسی نغمه خود خواند از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
بخشدار جدید سیاهکل نیز طی سخنانی از اعتمادی که مسئولین استانی و شهرستانی به وی داشتند تشکر و قدردانی کرد.
جعفر زاده به زحمات سهرابی در بخشداری اشاره کرد و سلامتی و توفیق در ادامه زندگی رابرای ایشان آرزو کرد.
جعفرزاده بخشدار جدید سیاهکل ضمن تشکر از دیگر کاندیداها مطرح شده برای بخشداری از دیگر همکاران و مسئولین خواست تا وی را در این راه کمک و یاری دهند و مشکلات و انتقادات موجود را به وی منتقل کنند.

index DSCN1515 DSCN1495 DSCN1494 DSCN1482 DSCN1483 DSCN1485 DSCN1488 DSCN1479 DSCN1478 DSCN1469 DSCN1448 DSCN1454 DSCN1460 DSCN1419 DSCN1421 DSCN1424 DSCN1430 DSCN1413 DSCN1415 DSCN1418

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …