چاپ مطلب چاپ مطلب

توزیع ۱۲ هزار پاکت در جشن عاطفه ها درمدارس آستانه اشرفیه

همای گیلان:جشن عاطفه ها همزمان با کشور و استان ، با حضور فرماندار ، مسئولان اداره ها و نهادها ، فرهنگیان و دانش آموزان بصورت نمادین در مدرسه ابتدایی شهید پرند آور آستانه اشرفیه برپا شد.

index
 درحاشیه این مراسم مدیر کمیته امداد آستانه اشرفیه با قدردانی از حضور گسترده مردم نیکوکار شهرستان در مرحله اول برگزاری جشن عاطفه ها در تاریخ های ۲۶ و ۲۷ شهریورماه گفت: مردم آستانه اشرفیه در این جشن بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال بصورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و دانش آموزان بی بضاعت کمک کردند.
قنبرنژاد افزود: در مرحله دوم برگزاری جشن عاطفه ها ، ۱۲ هزار پاکت در مدارس آستانه اشرفیه توزیع شده است که عواید حاصل از آن با تشخیص مدیر مدرسه صرف امور تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت همان مدرسه خواهد شد.
فرماندار آستانه اشرفیه نیز در این جشن بابیان اینکه جشن عاطفه‌ها از تحفه‌های الهی است اظهار کرد: در تقسیم مهربانی از کمترین اندوخته‌های خود یاد نیازمندان گمنامی که در جمع شما حضور دارند با هدیه‌ای کوچک شریک شویم.
حسین اسماعیلیان با بیان اینکه کمک به نیازمندان نزد خداوند از پاداش و اجر فراوانی برخوردار است و دانش آموزان با دست های پرمهر خود در این جشن شرکت می کنند افزود: حضور پرشور دانش آموزان در جهت کمک به همنوعان ، خود موجب دلگرمی و تشویق همه ماست تا هرچه بیشتر این کارخداپسندانه را در جامعه ترویج دهیم.
همچنین در ادامه این جشن ، رئیس آموزش و پرورش آستانه اشرفیه اظهار داشت: جشن عاطفه ها با همکاری اداره های آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می شود.
اسماعیل همایونی با تاکید بر اینکه تمامی کمک های جمع آوری در این جشن در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار خواهد گرفت از حضور گرم و پرشور دانش آموزان در جشن عاطفه ها قدردانی کرد.
در ادامه این مراسم دانش آموزان و مسئولان ادارات و نهادها کمک های خود را در قالب پاکت عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند اهداء کردند.
کمیته امداد آستانه اشرفیه هم اکنون ۵۲۱ دانش آموز و ۱۲۳ دانشجو را تحت حمایت دارد.

About سردبیر ارشد

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …