چاپ مطلب چاپ مطلب

توسط فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه ماسال صورت گرفت:  تجلیل از کارته کاران وتکواندو کاران شهرستان ماسال

توسط فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه ماسال صورت گرفت:

تجلیل از کارته کاران وتکواندو کاران شهرستان ماسال

به گزارش همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال مراسم تجلیل از قهرمانان کارته کار و تکواندوکار نونهال و نوجوان شهرستان ماسال در سپاه ناحیه ماسال با حضور فرماندار،فرمانده سپاه و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

 

فرماندار ماسال در این مراسم گفت ورزش شهرستان ماسال از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و تا به حال هم موفقیت های خوبی را کسب کرده است ومدال اوران ملی، کشوری و استانی را هم داراست.

مهندس گیل چالانی بر لزوم زیرساخت مناسب تر و ایجاد شرایط خوب برای ورزشکاران به جهت وجود استعداد ها و تبدیل به بالفعل تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه هدف گذاری و برنامه ریزی از اصول اولیه ورزش حرفه ای است گفت انتظار ما از ورزشکاران شهرستان این است که در کنار ورزش ، تحصیل را نیز اهمیت داده و در حوزه علمی نیز بتوانند به درجه والا برسند.

 

فرماندارگفت آنچیزی که برعهده و توان ماست سعی برانجام بوده و برنامه تجلیل از ورزشکاران که سال قبل در شهرستان برگزار شد جز برنامه های شاخص بوده و امیدواریم تدوام داشته باشد.

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی و کلیه شهرداران شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار گردید

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی …