چاپ مطلب چاپ مطلب

توقیف بیش از ۱۲۰۰دستگاه خودرو و موتور سیکلت در لاهیجان

فرماندهی نیروی انتظامی از توقف ۱۲۴۱دستگاه خودرو و موتور سیکلت در شهرستان لاهیجان خبر داد.

20140216074623394
سرهنگ پاسدار محمد قاسمی با اشاره به توقیف ۳۶۱خودرو و ۸۸۰موتورسیکلت در ماه دی گفت : علیرغم تلاش های صورت گرفته جهت فرهنگ سازی در باره استفاده از مقررات راهنمایی رانندگی عده ای قوانین موضوعه را رعایت نکرده و سبب توقیف وسیله نقلیه خودرا فراهم می سازند.
همین مقام مسئول نداشتن کلاه ایمنی و نبستن کمربند ، ایجاد آلودگی صوتی ، نداشتن مدارک لازم خودرو و استفاده از تلفن همراه را از موارد مهم توقیف وسایل نقلیه ذکر کرد.
وی افزود : با اشاره به اینکه ما روزانه شاهد حوادث تلخ رانندگی هستیم خاطر نشان کرد : پلیس برحسب وظیفه ذاتی خود مبنی بر حفظ نظم و انظباط ترافیکی با هنجار شکنان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
سرهنگ قاسمی تصریح کرد : انتظار داریم راکبین خودرو و موتورسواران به خاطر سلامتی خود و جلوگیری از پیش آمد ن هرگونه خطرات احتمالی به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته و ضامن سلامتی خود و دیگران باشند. /آریا

About

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …