چاپ مطلب چاپ مطلب

توقیف دو خودرو با بیش از ۳۰ میلیون ریال خلافی در لاهیجان

همای گیلان: فرماندده انتظامی شهرستان لاهیجان از  توقیف  دو دستگاه خودرو ۲۰۶ و پراید با بیش از ۳۰ میلیون ریال خلافی در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ پاسدار  محمود قاسمی  فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: ماموران  پلیس راهور شهرستان لاهیجان در حین ماموریت و کنترل ترافیک یک ستگاه  خودروی ۲۰۶ و یک دستگاه پرایدد را به دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی  و رانندگی متوقف کردند.

81505074-6273390

وی افزود: با انجام استعلامات مشخص گردید پژو ۲۰۶ سفید دارای  ۲۳ میلیون  و۳۷۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده و ۵۴ فقره تخلف  می باش، همچنین خودروی پرایدد نقره ایی دارای ۱۶ میلیون ریال خلافی و ۴۶  فقره تخلف بوده که پس از مشخص شدن این موضوع خودروی توقیف و به پارکینگ روانه شد.

سرهنگ قاسمی اضافه کرد:برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش  از ۱۰ میلیون ریال جلوگیری و این خودروها درصورت مشاهده توقیف خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان  با اشاره به نقش مرددم در تامین وبرقراری نظم و امنیت از شهروندان خواست جهت اجرای هر چه بهتر طرح ها با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند و هرگونه موارد مشکوک را به خددمتگزاران خود در نیروی انتظامی گزارش کنند.

About سردبیر

Check Also

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی و کلیه شهرداران شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار گردید

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی …