چاپ مطلب چاپ مطلب

تیم فوتبال جوانان شاهین رشت مغلوب سیاهکل شد/نمره همیاری بیست شد

همای گیلان:در جریان رقابت های فوتبال لیگ جوانان باشگاه های استان گیلان ، تیم شاهین رشت مغلوب تیم همیاری سیاهکل شد .

در جریان این دیدار که از هفته نهم این مسابقات برگزار شد ، تیم فوتبال جوانان شاهین رشت با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم همیاری سیاهکل شد .

در این مسابقه که در رشت برگزار شد ، تیم فوتبال جوانان شاهین رشت نتوانست از فرصت میزبانی خود استفاده کند و در نهایت با شکست در این دیدار ، یک باخت خانگی را متحمل شد .

همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ جوانان گیلان ، تیم بنادر دریانوردی بندرانزلی با نتیجه دو بر صفر شهرداری ماسال را شکست داد و تیم شهرداری تولم شهر با نتیجه یک بر صفر کادوس ماسال را مغلوب کرد .

در سایر دیدارهای برگزار شده نیز ، تیم فوتبال جوانان ایثارگران کوثر رودبار با نتیجه دو بر یک برابر شهرداری لاهیجان به برتری رسید ، تیم شهرداری بندرانزلی نیز با یک گل پرسپولیس رشت را شکست داد و بازی تیم های فوتبال جوانان شهدای نویر بندرانزلی با کشاورز لشت نشاء با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت .

در جدول رده بندی این مسابقات ، تیم های ایثارگران کوثر رودبار و همیاری سیاهکل با کسب ۲۰ امتیاز به ترتیب در مکان های اول و دوم قرار دارند و تیم شهدای نویر بندرانزلی با کسب ۱۶ امتیاز سوم است .

به گزارش ایرنا ، در رقابت های فوتبال لیگ جوانان باشگاه های استان گیلان ، ۱۲ تیم حضور دارند که در یک گروه ، به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند ./ایرنا

About

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …