چاپ مطلب چاپ مطلب

ثابت قدم شهردار رشت شد/ نائب رییس شورا؛ پشت پرده این انتخاب را افشا خواهم کرد

همای گیلان:در هشتاد و دومین جلسه علنی شوای شهر رشت سید محمد علی ثابت قدم با کسب ۹ رأی شهردار رشت شد/ نائب رییس شورا؛ خواهم گفت که شب قبل از انتخاب شهردار در خیابان ۱۹۲ گلسار چه جلسه ای برگزار شد و چه اتفاقاتی در آن افتاد و چه معاملاتی صورت پذیرفت.”

شهردار جدید رشت

 

هشتاد و دومین جلسه علنی شوای شهر رشت صبح امروز در عمارت شورا برگزار شد. دستور کار این جلسه انتخاب شهردار رشت و تقدیم لایحه بودجه شهرداری توسط سرپرست شهرداری به شورای شهر بود.

 در پایان جلسه ثابت قدم با ۹ رای به عنوان شهردار رشت انتخاب شد. اوسط مقدم و کاظمی هر یک ۳ رای کسب کردند اما رضایی دوگاهه نتوانست در این میان رای کسب کند.

***********

download (5)

هنوز ساعاتی از انتخاب شهردار رشت نگذشته که پس لرزه های این انتخاب شروع شده است. پس لرزه هایی از جنس افشاگری! گویا روزهای پرالتهابی در انتظار شورانشینان است!

گفتنی است؛  پس از هشتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر رشت، که دستور کار انتخاب شهردار برگزار شد که پس از انتخاب محمدعلی ثابت قدم به عنوان شهردار، چند تن از اعضای شورای شهر شدیداً به این انتخاب اعتراض کردند.

محمود باقری خطیبانی در گفتگو با گلایه از انتخاب محمدعلی ثابت قدم به عنوان شهردار، گفت: ” عدم ثبات رای برخی از اعضای شورای واقعاً تاسف بر انگیز است. برخی از اعضاء قول داده بودند که به آقایاوسط مقدم رای بدهند، که پای حرف شان ماندند، برخی نیز قول داده بودند که به مسعود کاظمی رای بدهند، اما پای حرف خود نماندند و این عدم ثبات رای واقعاً تاسف برانگیز است.”

نائب رییس شورای شهر رشت در ادامه به ماجرای پشت پرده انتخابات برگزار شده اشاره کرد و اظهار داشت: ” این رای گیری داستان پشت پرده ای دارد که در نطق پیش از دستور جلسه آتی شورای شهر، به افشای آن خواهم پرداخت.”

محمود باقری خطیبانی ادامه داد: “برای روشن شدن افکار عمومی و اینکه شهروندان رشت بدانند در پشت پرده شورای شهر رشت چه می گذرد، خواهم گفت که شب قبل از انتخاب شهردار در خیابان ۱۹۲ گلسار چه جلسه ای برگزار شد و چه اتفاقاتی در آن افتاد و چه معاملاتی صورت پذیرفت.”

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: “در جلسه آتی شورا اسناد و مدارکی ارایه خواهم داد که متن اولیه ایرادات و اشکالاتی را که فرمانداری به صورتجلسه انتخاب شهردار رشت می گرفت را یکی از اعضای شورای شهر در کمیسیون ماده صد برای آنها می نوشت و خواهم گفت که ماجرای زمین میدان تره بار، آزادی و آلوده شدن شورای سوم توسط چه کسانی و چگونه صورت پذیرفت.”/خزر  آنلاین

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …