چاپ مطلب چاپ مطلب

ثبت نام طرح پوشش بیمه سلامت همگانی در گیلان آغاز شد

همای گیلان:”محمود عاطف زاد ” روز سه شنبه طی گفت و گویی افزود : افرادی که تحت پوشش هیچ یک از بیمه های پایه سلامت یا درمان نیستند، می توانند بدون پرداخت حق بیمه با رعایت شرایط مندرج در سامانه اینترنتی سازمان بیمه سلامت ایران به آدرس www.bimehsalamat.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

وی با تاکید بر اینکه فرم ثبت نام در این طرح را فقط افراد فاقد هر گونه بیمه سلامت یا درمان می توانند، پر کنند، اظهار داشت : از این رو بیمه شدگان تحت پوشش سایر سازمان های بیمه گر شامل تامین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خدمات درمانی نیروهای مسلح شامل این طرح نیستند.

وی خاطر نشان کرد: پس از طی فرآیند ثبت نام، فرم ها مورد بررسی قرار می گیرد و نتایج از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن همراه مندرج در فرم ثبت نام به اطلاع متقاضی می رسد.

وی بیان کرد: فراهم کردن پوشش بیمه سلامت همگانی برای آحاد مردم از الزامات قانون اساسی و قانون برنامه پنجم توسعه است که امسال دولت با نگاه ویژه به بخش سلامت و تامین منابع مالی لازم ، زمینه تحقق این مهم را فراهم کرده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان اظهار امیدواری کرد تا با اجرای دقیق این طرح، زمینه دسترسی همه افراد نیازمند به پوشش بیمه درمانی بیش از پیش فراهم شود.

در زمان حاضر یک میلیون و ۴۳۷ هزار نفر در گیلان تحت پوشش بیمه سلامت هستند. /ایرنا

About

Check Also

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم روز آتش نشان: شهدای آتش نشان باید شهید خدمت محسوب شوند

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم روز آتش نشان: شهدای آتش نشان باید …