چاپ مطلب چاپ مطلب

ثبت نام کلاسهای اوقات فراغت اغاز شد

همای گیلان:ثبت نام کلاسهای هنری اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان از ۳۱ خرداد اغاز می شود .

index

    ابراهیم رامین فر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان صبح امروز در نشستی با مدیران اموزشگاههای هنری و روسای انجمن ها گفت :  این اداره در طرح اوقات فراغت یکی از پرمراجعه ترین مراکز در سطح استان است و این نتیجه تعامل خوب میان انجمن ها ،‌اموزشگاهها و اداره است.ثبت نام کلاسهای اوقات فراغت برای تمامی مقاطع سنی ، با همکاری اموزشگاههای ازاد هنری دارای مجوز از ۳۱ خرداد شروع می شود . این اداره در نظر دارد با همکاری اموزشگاهها تخفیف ویژه ۳۰ تا ۵۰ درصدی را برای هنرجویان درنظر گیرد تا همگان بتوانند از این فرصت جهت پرکردن اوقات فراغت خود استفاده نمایند .

کلاسهای نقاشی ، طراحی ، موسیقی با ۳۰ درصد تخفیف ، کلاسهای خوشنویسی با ۲۰ درصد و کلاسهای کامپیوتر با ۵۰ درصد تخفیف و همچنین کلاسهای فیلمبرداری –عکاسی و بازیگری و قران نیز با تخفیف ویژ ه ثبت نام می شود .شروع کلاسها از ۷ تیر خواهد بود.

این اداره جهت پر کردن اوقات فراغت ،  علاوه بر برپایی کلاسها، فعالیتهای دیگری از جمله مسابقه نقاشی، تولید نمایش و فیلم ، برپایی نمایشگاه از کارهای هنرجویان  ، جشن نقاشی ، برگزاری اختتامیه و …. را در برنامه ها ی خود دارد .

About

Check Also

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده   🔹محمد درویش، پژوهشگر …