چاپ مطلب چاپ مطلب

جانبازخورسند درنخستین روز بازگشایی مدارس در شلمان: دانش‌آموزان و معلمان باید در جبهه تعلیم و تربیت ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس و انقلاب را ترویج دهند

اختصاصی همای گیلان:همزمان با فرارسیدن سال تحصیلی جدید و متقارن بودن آن با هفته دفاع مقدس، جانباز علی خورسند شلمانی عضو شورای اسلامی شهر شلمان در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه ۱۲ بهمن شلمان حضوروسخنرانی نمود.

1LWTA6IQB
در اولین روز بازگشایی مدارس و حضور دانش اموزان در مدرسه، جانباز هشت سال دفاع مقدس علی خورسند شلمانی عضو شورای اسلامی شهر شلمان ضمن تبریک اغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت برای مربیان و دانش آموزان دبیرستان دخترانه ۱۲ بهمن شلمان و همچنین تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا باید در بین دانش‌آموزان ترویج و تبیین شود تا آن‌ها با رشادت‌های شهدا و رزمندگان و ارزش‌های ناب هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.
عضو شورای اسلامی شهر شلمان بیان داشت: آموزش و پرورش در جریان دوران هشت سال دفاع مقدس، نقش به سزایی ایفا کرده است و تعداد بی شماری از شهیدان ما از میان همین دانش آموزان و معلمان بوده اند. دانش‌آموزان و معلمان امروز نیز باید در جبهه تعلیم و تربیت ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس و انقلاب را ترویج دهند.
وی در ادامه به شرحی از چگونگی جانبازی خود اشاره کرد و گفت : ۱۳ ساله بودم که از رادیو و تلویزیون خبر های جنگ پخش می شد. به فرمان امام خمینی (ره) وظیفه خود دانستم تا به جبهه روم. آن موقع به دلیل کمی سن، شناسنامه جدیدی جعل نموده و با صدها نفر از رزمندگان لنگرودی برای دوره آموزشی ۴۵ روزه به پادگان منجیل اعزام گشتیم.
جانباز علی خورسند شلمانی اظهارداشت : آموزش سخت و فشرده ای که در این مدت متحمل گشتیم باعث شد تا به عنوان تک تیراندازبه جبهه اعزام گشته و در کنار دوستان و برادرانمان بجنگیم.
عضو شورای شهر شلمان افزود : بسیاری از دوستانم همچون شهید صیقلی، شهید فاتح،شهید لاهوتی و بسیاری دیگر در کنارم به درجه والای شهادت رسیدند و من هم نیز در عملیات والفجر۹ ها با برخورد ترکش خمپاره از ناحیه دست،پا و کتف جانباز شدم.
وی بیان داشت : سالها از آن روزها می گذرد اما امروزه نیز ما به فرمان مقام معظم رهبری در سنگر آبادانی شهر ، به عنوان عضو شورای شهر شلمان در خدمت مردم هستم که امیدوارم بتوانم در این سنگر نیز رضایت پروردگار را کسب نمایم.
جانباز علی خورسند شلمانی در ادامه سخنانش گفت :در آن زمان به دلیل تهدید و تعرض دشمن به وطن ایران اسلامی و عزیز ما وظیفه ما جنگ با دشمن بود اما امروز وظیفه شما دانش آموزان تعلیم علم و دانش و رساندن کشور ایران به قله سربلندی در عرصه علم و فناوری در جهان است که می توانید با حضور در المپیادهای علمی در جهان کشور ایران را سربلند سازید.
وی همچنین اظهار داشت : آینده کشور ما در دستان شماست و شما دانش آموزان هستید که می توانید با کسب علم و تحصیل آینده روشنی را برای کشورمان ترسیم نمایید و با زینبی وار زندگی کردن جامعه ما را در راه سعادت و رضای خداوند متعال پیش برید.

234

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …