چاپ مطلب چاپ مطلب

جانبازی:صفری خدمت به مردم در شورا را به ارشاد ترجیح داد/فاضلی : تاکید فرماندار رودسر بر فرهنگ قابل تقدیر است

 اختصاصی همای گیلان:صبح امروز سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان رودسر شاهد تودیع و معارفه رئیس این اداره بود.
به گزارش خبرنگارهمای گیلان دکتر فاضلی در نشست تودیع و معارفه ریاست اداره ارشاد اسلامی شهرستان رودسر گفت : این شهرستان اولین شهرستانی بود که که برای آمایش آمده بودم و عینیات نشان از این بود اهالی فرهنگ و هنر شهرستان بسیار تعالی گرا و فرهنگ خواه هستند.2
مدیرکل ارشاد اسلامی افزود : آقای صفری تعامل خوبی بین اعضای هنر برقرار کردند و در دولت تدبیر و امید این تعالی و تعامل بخوبی جلوه پیدا کرد .
وی ادامه داد: ما به ضرورت قانون و با توجه به اینکه ایشان ریاست شورای شهر هستند نتوانستیم دیگر در خدمت ایشان باشیم و از حضورشان بهره مند شویم.
دکتر فاضلی ،آقای رنجبر را بعنوان رسالت جدید اداره ارشاد شهرستان معرفی نمودند و افزودند: رنجبر کارشناس ارشد اداره کل بوده است و سابقه مدیریتی خوبی هم در ادارات دیگر دارا بوده است .
مدیر کل ارشاد گیلان رنجبر را از اهالی فرهنگ دانست و افزود: ایشان با افراد فرهنگ و هنر تعامل خوبی دارند .
وی اشاره کرد باعث خوشحالی است که ایشان در اداره ارشاد رودسر به ما کمک می کنند و این اداره کمی تقویت شود.
فاضلی در مدیریت رنجبر اطمینان داد که اهالی هنر یک رابطه ی خاص با ایشان برقرار میکنند زیرا ایشان دلی بزرگ و گوشی شنوا برای شنیدن و حل مشکلات دارند .
دکتر فاضلی یکی از دغدغه های فرماندار رودسر را پیگیری مباحث فرهنگی دانست و افزود ایشان کارهای فرهنگی را که آنی نیست و زمانبندی خاصی دارد در کنار پروژه های عمرانی مستقر و پیگیری می کنند.
وی از پیگیری مجدانه فرماندار در زمینه توسعه ی عمرانی ، سیاسی ، فرهنگی شهرستان تشکر کرد و افزود: شهرستان رودسر در جایگاه خوبی قرار دهد
فرماندار رودسر در ادامه نیز از دکتر فاضلی تشکر کرد و افزود برنامه ریزی های خوب شما در سطح استان واقعا قابل تحسین است و اینطور که مشهود است ایشان نگاه ویژه ای به شهرستان دارند که این باعث فخر و مباهات است.
وی از احساس مسئولیت اسماعیل صفری قدردانی کرد که به رای مردم احترام گذاشتند و شورا را به ارشاد اسلامی ترجیح دادند.
امیر جانبازی رودسری تصریح کرد: تاکیدی که به همه ی مسئولین شهرستان دارم این است ما باید حول سیاست های دولت گام برداریم زیرا نمایندگان دولت هستیم و هدف خدمت رسانی است.
وی در پایان روحیه خدمت رسانی در شهرستان بخوبی مشهود است و باید تمام فکر و ذهن مسئولین رضایتمندی مردم باشد زیرا رضایتمندی مردم است که رضایتمندی خدا را در پی دارد .
ار 1

About

Check Also

هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران

هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران روزنامه جمهوری اسلامی …