چاپ مطلب چاپ مطلب

جانباز جنگ تحمیلی در مصاحبه با همای گیلان گفت :فضای اعتراض باید محیا باشد تا مرز اعتراض و اغتشاش مشخص گردد

n
حاج احمد شیخ شعر بافان از جانبازان جنگ تحمیلی در مصاحبه با همای گیلان گفت: سخن گفتن از وضعیت کنونی کشور کار سختی می باشد زیرا همه ما یک ملت هستیم و با هم خواهر و برادریم، ما ملتی هستیم که ۸ سال با کمترین تجهیزات در مقابل کل دنیا ایستادگی نمودیم. اینجانب بازمانده جنگ تحمیلی ایثار ، فداکاری و گذشت را در جبهه های جنگ از مردم ایران به یاد دارم و وقتی همین ملت در مقابل هم قرار بگیرند صحبت کردن در مورد آن بسیار دشوار است.
برای واکاوی این موضوع کارشناسان و اهل خبر ودلسوزان نظام باید وقت بگذارند و راهکارهای اساسی ارائه نمایند، چرا که حل اختلافات داخلی به مراتب سخت تر از جنگ های برون مرزی میباشد . باید بگوییم طرز فکر جوان امروزی با جوان دهه های گذشته کمی متفاوت است. حکومت باید محلی را بر حسب قانون تعریف نماید تا
مردم اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانند، وقتی جایگاه برای معترضین فراهم نیست تشخیص معترض با اغتشاشگر هم سخت میشود.آن وقت دشمن هم از این خلا استفاده نموده و ملت را به جان هم می اندازد.
من قبل از پرداختن به موضوعات وقایع اخیر به عنوان یک رزمنده خدمت دولتمردان عرض می نمایم که مشکل اصلی کشور خانم امینی و یا غیره نیست، مشکل کشور وضع معیشت، اشتغال، مسکن،عدم امیدواری به آینده ،اختلاف طبقاتی، رانت و اختلاس است که موضوعات بالا باید در دست بررسی قرار گیرد لذا جهت دستیابی به این مهمات باید ارتباط خود با سایر کشور های جهان را برقرار نماییم.

#دشمن در مسئولین بیشتر از مردم نفوذ کرده وانها را از ارمانهای انقلاب دور کرده است#

وی افزود خط قرمز من رهبری ،خون شهدا و پرچم جمهوری اسلامی می باشد .به هیچ وجه خط من از خط رهبری جدا نیست، از دیدگاه من کسی که در حین مسئولیت کاهلی کند خائن است.دشمن در مسئولین بیشتر از مردم نفوذ کرده است چون مردم دستشان به جایی بند نیست .من سرباز این ملت ،خادم امام حسین (ع)و فدائی رهبر هستم.
این جانباز جنگ تحمیلی اظهارداشت :اعتراض حق مردم است اما اغتشاش نه .این پرچم مزین به خون شهداست. تخریب اموال عمومی اغتشاش است نه اعتراض ،
با حجاب وبی حجاب هم وطن ما هستند؛به قول حاج قاسم سلیمانی که می گوید: افراد بی حجاب فرزندان این ملت هستند و این موضوع را رهبری بارها به آن تاکید داشته است.
مردم عزیز اگر کشور ما در برخی حوزه ها
نتوانست انتظارات را برآورده کند اما از امن ترین کشورهای دنیا است.
کشور ایران سرزمینی غنی است و ثروت های خدادادی فرارانی دارد که همین ثروتها باعث طمع دشمنان شده است.
دشمن می داند که کشور ایران از حیث امنیت یکی از امن ترین کشورها در دنیاست
پس تمام توان خود را به کار می بندند تا کشور را ناامید کند و از آن طریق بتواند به خواسته های خود برسد.
وی افزود:جانفشانی های برادران بسیجی دقیقا به خاطر حفظ امنیت کشور است. آنها یار وفادار انقلاب هستند، به قول حاج قاسم ما
ملت امام حسین و ملت شهادتیم.

# در جریانات اخیر برخی افراد نان و نمک نظام را خوردند و نمک دان را شکستند.#

شعر بافان افزود: اما آن سوی دیگر افرادی هستند که نان نظام را خورند اما به نظام خیانت کردند ،این افراد باعث و بانی فاصله طبقاتی شدید در نظام هستند. من دلم برای برخی افراد می سوزد که با زحمت فراوان نمی توانند معیشت شان را تامین کنند. کشور در وضعیت ابرتورم قرار گرفته است و قیمت ها هر روز در حال افزایش می باشد و هر روز حلقه زندگی برای افراد فشرده تر از گذشته می شود.
وی اضافه کرد: از همه سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور می خواهم بیایند و دست در دست هم دهیم تادوباره کشور را بازسازی کنیم . وظیفه کشور است تا برای جوانان اشتغال فراهم نماید. یکی از مشکلات اساسی کشور ما این است که این کشور به دو بخش Aو B تقسیم شده و اکثریت مردم در قسمت B هستندوبه سختی زندگی می کنند.
و اندکی در بخش A هستند که از وضعیت معیشتی بسیار خوبی برخوردار هستند.
حاج احمد شیخ شعر بافان اذعان داشت:برای حل مشکل مسکن باید حرف کارشناسانه زد و با عزم ملی نسبت به حل این مشکل اقدام نمود. اگر تا قبل تر قشر کارگر آروزی خانه دار شدن را داشت، امروز خانه دار شدن برای کارمندان هم آرزو شده است. اگر این حرف را میزنم از سر دلسوزی است، من و امثال من به جبهه نرفتیم تا جیب خود را پر کنیم، هیچ کس حق ندارد به این مردم که همواره حامی نظام بوده بوده اند پشت کند .دولتمردان نباید خود را به خواب بزنند و چشم هایشان را رو به مشکلات ببندند. مسئولین تا رای میخواهد شعار مردم سالاری میدهند اما بعد از پایان رای گیری مردم سواری میکنند.
وی خاطر نشان کرد: ما انقلاب نکردیم که برخی‌ها خارج از کشور تفریح کنند و برخی اینجا سختی بکشند. امام خمینی فرمود: «مردم ولی نعمت هستند» و ما هر چه داریم از مردم داریم . در فضای اخیر مقصر اصلی مسئولین بی کفایت هستند.
وی در خصوص هیئت ها گفت: جا دارد از مردم عشیره شبانات عراق که همواره به ما لطف کرده اند تا بتوانیم به زائرین کمک کنیم و همچنین از مردم لاهیجان،محله غریب آباد و هیات امنا ها که سنگ تمام گذاشته اند تشکر نمایم. امسال گروهی از موتورسواران ۱۸۰۰سی سی به بالا را از کربلا به گیلان آوردیم.
این جانباز جنگ تحمیلی ادامه داد :یک نکته در خصوص سلبریتی ها که باید برآن تاکید داشت این است که این افراد در داخل این مملکت صاحب مال و منال شدند اما به ملت خود پشت کردند و تمام سرمایه خود را به خارج از کشور بردند و در کشورهای خارجی سرمایه گذاری کردند،این افراد حق اظهار نظر در مورد کشور ما را ندارند و پیام ما به این افراد این است که این کشور صاحب داردو آن هم امام زمان است بار ها گفته ام باز تکرار می کنم هیچ مدالی بالاتر از مدال نوکری امام حسین (ع) نیست و هیچ رضایتی بالاتر از جلب رضایت مردم نیست حال با هر تفکری که دارند تکلیف ما را امام حسین (ع) روشن کرده است . در حوادث اخیر اینجانب از نزدیک شاهد زحمات سازمان اطلاعات، نیروی انتظامی و برادران بسیجی بوده ام و از زحمات این عزیزان تشکر می نمایم. در این کشور مشکلات زیاد است که ان شاءالله این مشکلات به دست این جوانان حل خواهد شد.

شعربافان تصریح کرد:ما هرچه داریم از صدقه سر رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است .اگر ما در کربلا موکبی بر پا کرده ایم با حمایت بی دریغ همه اقشار جامعه می باشد . هیئت مذهبی و عزاداری ثارالله ایران (لاهیجان) به آدرس : کربلا مقدسه،منطقه الشبانات،شارع ابومهدی المهندس در دو دهه فعالیت خود در زمینه اعزام ،اسکان و پذیرایی رایگان از همه زائرین جهان چه ایرانی چه غیر ایرانی تلاش خود را در اشائه فرهنگ ناب محمدی و امام حسینی انجام داده است و بنده دست همه ی کسانی که حتی کمک کوچکی به این هیئت و سایر هیئت ها مذهبی کرده اند را می بوسم . من سرباز ملت و فدائی امت اسلامی می باشم، این جان ناقابل را فدای امام حسین(ع) و مردم مهین عزیزم می کنم . آقایان مسولین به این ملت خیانت نکنید ، جوانان سرمایه عظیم این مملکت اند و باید آنان را باور داشت و بهشان اطمینان کرد تا این مملکت تداوم پیدا کند. مردم متوجه عدم صداقت شما می شوند، اغلب مشکلات کشور از دست سیاسیون می باشد .جا دارد از همه عزیزانی که در اربعین حسینی سال ۱۴۰۱ به ما دست یاری دادند :از جمله مردم خوب کشور عراق از جمله مردم محترم عشیره سماویه ،فلوجه ،ناصریه ،بصره ،بغداد،نجف،کربلا مقدسه منطقه آل شبانات قرارگاه مرکزی ثارالله ایران بیتت خادم الزوار ابوباقر،فرماندهی نیروی انتظامی حاج حسین اشتری ،فرماندهی مرزبانی ،جمعیت هلال احمر ،سازمان غذا و دارو ،اداره راه و ترابری خصوصا پلیس راهور کشور دوست عزیز جناب سردار سید تیمور حسینی و عملیات ویژه ترافیک سرهنگ گودرزی و فرماندهی راهور تهران بزرگ سردار حمیدی ،مجموعه بزرگ و مردمی فرهان دیزل ،وکیل هیئت جناب آقای دکتر درخش که همیشه یارو یاور هیئت و خادم امام حسین (ع) بوده اند ،وزارت اطلاعات ،سازمان اطلاعات سپاه ،شورای تامین که امنیت هیئت ها را در مراسم اربعین برعهده داشتند تشکر کنم، همچنین از تلاش های ستاد اربعین ،وزارت کشور و همه بسیجیان جان بر کف که همیشه و همواره پشتیبان هیئت ها بوده اند و جامعه مداحان و همچنین امام جمعه همدان حجت الاسلام و المسلمین جناب دکتر شعبانی و هیئت علمبران استان گیلان ،هیئت موتور سواران استان گیلان (شهرستان لاهیجان) و هیئت های مذهبی ایران ،گیلان ،لاهیجان از جمله هیئت عزاداری محله غریب آباد و همچنین از تمامی اعضای هیئت ثارالله در سراسر ایران پشتیبان هیئت ثارالله بوده اند اعم از زن و مرد که در سرما و گرما همراه هیئت بوده اند و از ۲۵ موکبی که در مسیر نجف تا کربلا معلی با ما همکاری داشته اند . تشکر ویژه می نماییم .
وی یادآور شد: این مردم وفادار به نظام، اهل صلح و سازش هستند. بنابراین نباید به آن ها جفا کرد.
مسئولین باید از خود بپرسند برای این جوانان جویای کار چه کرده اند و برای جوانان تحصیل‌کرده کدام اقدام موثری را انجام داده اند. من کوچیک وارتمند شما و خادم ملت هستم.

خبرنگار:محمد علی پور نیاول

 

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …