چاپ مطلب چاپ مطلب

جایگاه CNG طالع واقع در کمربندی شهید دهگان با اعتبار ۳/۵ میلیارد تومان افتتاح شد

اختصاصی همای گیلان:همزمان با چهارمین روز دهه فجر با حضور فرماندار شهرستان لنگرود،مدیر عامل شرکت فراورده های استان گیلان و سایر مسیولین شهرستان ،جایگاه CNG متعلق به اقای طالع واقع در کمربندی شهید دهگان شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.


در این مراسم جوادپور فرماندار شهرستان لنگرود ضمن تبریک سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت :از خدماتی شایسته ای که شرکت فراورده های نفتی استان در راستای تامین و توزیع سوخت به مراکز عرضه سوخت دارند،قدردانی می نمایم.
جوادپور ضمن قدردانی از صبوری و استقامت اقای طالع و خانواده ایشان در راستای احداث جایگاه سوخت گفت:نگاه استاندار ،حمایت از بخش خصوصی است و تمام تلاش ما بران است تا با حمایت و یاری از بخش خصوصی مسیر را برای سرمایه گزاران هموار نماییم.
وی بیان داشت: هر صبری با نعمتی همراه است و یقینا عنایت پروردگار بر شما بیشتر خواهد بود.
فرماندار شهرستان لنگرود اظهار داشت:بازگشایی مسیر جانبی جایگاه سوخت از مشکلات شماست و تمام سعی ما بران است تا این مشکل بزودی برطرف گردد.
عباسی مدیر کل فراورده های نفتی استان گیلان نیز ضمن قدردانی و تبریک به اقای طالع گفت: این جایگاه نودونهمین جایگاه CNG در استان است که با ظرفیت ۱۵۰۰ متر مکعبی، و ۳ سکو و ۶ نازل قابلیت سوخت رسانی به ۱۵۰۰ دستگاه را دارد.
عباسی ضمن بیان این‌نکته که این جایگاه برای ۶ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد نموده فرمود: ارزش کار شما در این مقطع قابل قدردانی است و امیدوارم با رفع مشکل موجود، بزودی شآهد توسعه این جایگاه باشیم.
در این مراسم مدیر جایگاه CNG طالع ضمن تبریک یوم الله دهه فجر گفت: استارت اولیه فعالیت ما از سال ۹۱ با افتتاح پمپ بنزین آغاز و با افتتاح ان با اعتبار ۲/۵ میلیارد تومان در خیابان دهگان برای ۴ نفر اشتغاازایی انجام پذیرفت.
طالع اظهار داشت: با دریافت مجوز جایگاه جدید در لاین شمالی کنارگذر در سال ۹۳، طرح توسعه ما آغاز و با اعتبار ۳ میلیارد تومان این جایگاه با اشتغالزایی ۸ نفر تکمیل شد که متاسفانه با افتتاح یک لاین از کنار گذر و عبور ماشین به صورت معکوس از لنگرود به شلمان عملا به مدت ۲ سال این جایگاه بدون استفاده مانده است.
وی بیان داشت: با توجه به جلسات متعددی که با مسیولین شهرستان و استان در خصوص حل این مشکل و بازگشایی و افتتاح این جایگاه صورت پذیرفته،تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده و امیداریم با توجه به قول مساعدت مسیولان نوروز شاهد بازگشایی و ارایه خدمات به مسافرین باشیم.
مدیر CNG طالع به افتتاح این جایگاه اشاره کرد و گفت : ساخت جایگاه CNGاز سال ۹۴ آغاز و امروز با اعتبار ۳/۵میلیاردی به بهره برداری رسید.
طالع بیان نمود: هزینه کل این مجموعه ، ۹ میلیارد تومان بوده که تماما از هزینه شخصی انجام و تاکنون برای ۲۰ نفر به طور مستقیم و بیش از ۱۰۰ نفر بطور غیر مستقم اشتغال ایجاد نموده است.با کانال همای خبر همراه باشید

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …