چاپ مطلب چاپ مطلب

جریان ارسال رایگان چای ماسوله به ۳ میلیون تهرانی چه بود؟

همای گیلان: در چند روز اخیر شرکت پست ایران با بیش از هزار نفر پستچی، سه میلیون چای کیسه‌ای به خانه‌های تهرانی ارسال کرده، اما ماجرا چیست؟
 آن طور که برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند، در چند روز اخیر شرکت پست ایران با بیش از هزار نفر پستچی، سه میلیون چای کیسه‌ای به خانه‌های تهرانی ارسال کرده، اما ماجرا چیست؟

110419_138

در همین مورد یکی از مسوولان شرکت پست با بیان این مطلب که یکی از شرکت های بزرگ داخلی اقدام به واردات تکنولوژی تولید و بسته بندی چای از سوییس کرده است به اقتصادنیوز گفت: توزیع چای در تهران بنا به درخواست چای ماسوله بوده است.
با پیگیری از این شرکت در نهایت مشخص شد که مالک برند ماسوله در حقیقت یک شرکت سوییسی بوده است که این شرکت به تازگی با انتقال این برند همراه با دانش فنی و تکنولوژی مورد نیاز برندسازى و بسته بندی چای به ایران موافقت کرده است. بر این اساس مسوولان این شرکت مدعی هستند در این پروسه جدیدترین تکنولوژی بسته‌بندى چای به ایران وارد شده  و شرکت مذکور ارائه چاى با کیفیت در بازار داخلی و رقابت با برندهای بین المللی صنعت چای را در دستور کار قرار داده است.//تابناک

About سردبیر

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …