چاپ مطلب چاپ مطلب

جزئیات درگیری امروزدر صحن مجلس; آقایی: هرگز به نماینده آمل فحاشی نکردم/ موضوع واردات برنج در کار نبود/ نماینده آمل: آقایی عصبانی شد و یقه‌اش را خودش باز کرد

همای گیلان:  معاون امور مجلس وزیر جهاد: موضوع درگیری لفظی با نماینده آمل به هیچ عنوان به واردات برنج ارتباطی نداشت.
آقای یوسفیان ملا نماینده آمل از حدود ۵، ۶ ماه قبل درخواستی داشتند که مربوط به حوزه انتخابیه بوده، اما غیرقانونی بود وقتی وزیر به ایشان جواب رد داد، وی وزیر را تهدید به کشاندن به مجلس می‌کرد.
وقتی امروز ایشان را در صحن مجلس دیدم، ایشان دوباره فحاشی کرده و حرف‌های زشت، توهین‌آمیز، رکیک، زننده و اتهامات ناروا زدند.

photo_2016-06-07_19-34-40
پیراهن من را کشید و پیراهن من پاره شد و من در پاسخ گفتم آقای یوسفیان ملا هم فحش دادی و هم یقه من را پاره می‌کنی، در عکس هم پیداست که با دو انگشت به پیراهن پاره شده‌ام اشاره می کنم.
وی به صورت غیرواقعی موضوع را از درخواست غیرقانونی به سمت واردات برنج منحرف کرده و رسانه‌ها گفته‌اند که من یقه خود را پاره کرده‌ام، مجبور شدم پاسخ بگویم که مگر من دیوانه‌ام که یقه‌ام را پاره کنم.

توضیحات یوسفیان ملا درباره درگیری‌اش با معاون وزیر/ آقایی عصبانی شد و یقه‌اش را خودش باز کرد

نماینده مردم آمل درباره درگیری‌اش‌ با معاون پارلمانی وزارت جهاد گفت:
وزارت جهاد کشاورزی برنج وارد کرده بود و ما نمایندگان شمال به وزیر نامه‌ای نوشته بودیم تا از واردات برنج جلوگیری شود؛ آقای آقایی عصبانی شد و یقه‌اش را نیز خودش باز کرد.

ایشان کار زشتی کرد و حرف بدی نیز در این جریان زده نشد.

About سردبیر

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …