چاپ مطلب چاپ مطلب

جشنواره فرهنگی غذا، نان و شیرینی محلی در رضوانشهر برگزار شد

همای گیلان، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رضوانشهر گفت: جشنواره فرهنگی غذا، نان و شیرینی محلی بمناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار از سوی این اداره، با همکاری اداره ورزش و جوانان و با حمایت فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مهندس منصور هادی پور افزود: این جشنواره رضوانشهر با حضور سرپرست فرمانداری، امام جمعه، رؤسای ادارات آموزش و پرورش، محیط زیست، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پست، تامین اجتماعی، اعضای شورای اسلامی شهر رضوانشهر، شورای بخش مرکزی، هنرمندان صنایع دستی، هیات های ورزشی، اصحاب رسانه و جراید، در سالن ورزشی تختی این شهرستان برگزارگردید.

هادیپور در ادامه افزود: در این جشنواره انواع غذاهای محلی، انواع شیرینی و نان محلی همراه با آوای محلی تالشی با صدای استادحبیبی و آقای محمدپور برای حاضرین اجرا گردید.

هادیپور هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی غذا و شیرینی محلی در راستای گردشگری فرهنگی و سلامت اعلام نمود و گفت: بیشتر غذا ها و شیرینجات از مواد طبیعی و ارگانیک تهیه گردیده است که می توان با تاکید و فرهنگ سازی بیشتر در سبد غذایی خانواده ها قراگیرد و جوانان را با فرآوری و تولید این محصولات آشنانمود.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رضوانشهر در پایان از حمایتهای مهندس مظفری سرپرست فرمانداری و ریاست اداره ورزش و جوانان این شهرستان، هنرمندان صنایع دستی و هیاتهای ورزشی، رییس هیات کاراته، اصحاب رسانه و جراید و برنامه مانگه تاو تقدیر و تشکرنمود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …