چاپ مطلب چاپ مطلب

جشنواره ملی مطبوعات رضوی با بخشهایی جدید در گیلان برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: چهارمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در مطبوعات کشور با اضافه شدن بخش های جدید نسبت به جشنواره سوم در این استان برگزار می شود.untitled

همای گیلان: علی اسماعیل پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: استان ولایتمدار گیلان افتخار میزبانی چهارمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در مطبوعات کشور، از مجموعه برنامه های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) را دارد.

وی ادامه داد: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی ویژه امام رضا (ع) در حوزه رسانه و تقدیر از تولید کنندگان و پدید آورندگان آثار برتر رسانه ای مرتبط با فرهنگ رضوی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

دبیر جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در مطبوعات کشور افزود: این جشنواره با اضافه شدن بخش های جدیدی نسبت به جشنواره پیشین برگزار می شود.

اسماعیل پور با بیان اینکه بخش های تیتر و خبر به جشنواره امسال اضافه شده است، تصریح کرد: آثار منتشره در مطبوعات در هفت بخش «تیتر»، «خبر»، «گزارش»، «مصاحبه»،«مقاله»، «سرمقاله و یادداشت» و «شعر» در دوره زمانی اول شهریور ماه ۹۲ تا دهم مرداد ۹۳ می توانند در جشنواره شرکت داده شوند.

وی افزود: اصحاب و فعالین رسانه ای می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۱۵مرداد ماه ۹۳ با یکی از دو روش «ارسال اصل آثار به دبیرخانه جشنواره» و یا «ثبت نام الکترونیک از طریق سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان» در جشنواره شرکت دهند.

این مسئول با بیان اینکه معرفی هیأت داوران با انتخاب و نظارت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود، افزود: مراسم اختتامیه جشنواره مذکور در تاریخ ۶ شهریور ماه ۹۳ همزمان با دهه کرامت در رشت برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان بیان کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این اداره کل به آدرس hiip://gilan.farhang.gov.ir/fa/home مراجعه نمایند./روابط عمومی

About

Check Also

فرماندار لنگرود؛ کلیه شهرهای شهرستان طی چند ماه آینده تحت پوشش خدمات فیبر نوری قرار خواهند گرفت

فرماندار لنگرود؛ کلیه شهرهای شهرستان طی چند ماه آینده تحت پوشش خدمات فیبر نوری قرار …