چاپ مطلب چاپ مطلب

جشن استقبال از دانش جویان جدید الورود دانشگاه پیام نور رودسر برگزار شد

اختصاصی همای گیلان :جشن استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور رودسر با حضور حجت الاسلام والمسلمین دستجردی امام جمعه شهرستان رودسر ،جانبازی فرماندار رودسر، قنبرزاده شهردار رودسر، فرهمند ریاست دانشگاه پیام نور رودسر، کارکنان و جمع پرشور دانشجویان جدید الورود برگزار شد.

در این مراسم دکتر فرهمند رئیس ددانشگاه پیام نور رودسر ضمن خوش آمد گویی خدمت دانشجویان جدید و مهمانان گرامی گفت : انسان وقتی در چنین محافلی قرار می گیرد باید شکر خداوند منان را به جا آورد. و این حمد و ستایش لازمه اش ارج نهادن به بندگان صالح خداوند است. بندگانی که برای تشکیل یک جامعه دینی موفق تلاش بسیار می کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور رودسر خطاب به دانشجویان جدیدالورود گفت : دانشجویان عزیز، در ابتدای کوه قدم نهاده اید و تا پایان قله مسیر طولانی است. باید درک صحیحی از این مسیر داشته باشید و با جدیت و تلاش و موقعیت شناسی به مسیر خود ادامه دهید.

وی افزود : فرصت را غنیت شمرید و با بهره گیری مناسب و صحیح از فرصت ها به مقصد برسید.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دستجردی امام جمعه شهرستان رودسر ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع دانشجویان گفت : وقتی بخواهیم در خصوص تمدن یک جامعه بدانیم باید ببینیم افراد آن جامعه به چه می اندیشند و چگونه عمل می کنند.

امام جمعه شهرستان رودسر بیان داشت : جامعه متمدن جامعه ای است که در آن عالم وجود داشته باشد، عدالت در جامعه وجود داشته باشد، معنویت و اخلاق نیز در جامعه موج زند که یقینا بنیانگذار چنین جامعه ای اسلام است.

وی خاطر نشان کرد : شما جوانان در سن بسیار حساسی قرار دهید و یقینا به هر مسیری کشیده شوید تا پایان در همان راه خواهید بود. از خودتان مواظبت کنید که یقینا با مواظبت از خود تن سالم، روان سالم و افکار سالمی خواهید داشت و یقینا پس از آن امنیت در جامعه پایه گذاری خواهد شد.

در ادامه مراسم جانبازی فرماندار شهرستان رودسر نیز ضمن تبریک اعیاد گذشته گفت : اگر ما بتوانیم برای خود الگوی مناسبی را انتخاب کنیم یقینا به موفقیت خواهیم رسید که خوشبختانه در شهرستان رودسر و استان گیلان افراد برجسته زیادی هستند که وجود این عزیزان برای ما افتخار بزرگی است.

وی در ادامه با بیان خاطراتی از پروفسور سمیعی وی را الگویی موفق برای جوانان برشمرد.

1 2 3 4 5 6 7 8

 

About سردبیر ارشد

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …