چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه :جشن انقلاب در ۵۰ روستای آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود

فرماندار آستانه‌اشرفیه گفت: جشن سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۵۰ روستای آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود.

به گزارش گیل فجر، علی باباخانی در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان با اشاره به موفقیت نظامی اسلامی در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: سه دهه از انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم و در دهه چهارم هستیم.

وی جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر مردم‌سالاری دینی عنوان کرد و افزود: تمام ارکان نظام اسلامی توسط مردم انتخاب می‌شوند.

باباخانی با تاکید بر برگزاری با شکوه‌تر جشن‌های پیروزی سی‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی، بیان کرد: جشن انقلاب در شهرها و روستاهای آستانه‌اشرفیه به‌صورت ویژه برگزار می‌شود.

فرماندار آستانه‌اشرفیه به برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ۵۰ روستای آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره قصه‌گویی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در آستانه‌اشرفیه خبر داد و تصریح کرد: همایش «نقش زنان در خانواده» همزمان با دهه فجر در آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود.

باباخانی گلباران مزار شهدا، نواخته شدن زنگ انقلاب در تمام مدارس، برگزاری مسابقه نقاشی متری، رژه موتورسواران و … را از جمله برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر در آستانه‌اشرفیه عنوان کرد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۸ بهمن امسال برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم آستانه‌اشرفیه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را با شکوه برگزار می‌کنند.

وی به پروژه‌های افتتاحی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در آستانه‌اشرفیه اشاره کرد و یادآور شد: امسال ۲۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان در آستانه‌اشرفیه افتتاح می‌شود.

باباخانی افتتاح پروژه‌های مذکور را شامل مدرسه، برق‌رسانی، احداث مسکن مددجویان، طرح‌های صنعتی، آب کشاورزی، گازرسانی، سالن ورزشی، ساماندهی گلزار شهدا و … اعلام کرد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه با اشاره به اجرای سه طرح سالم‌سازی دریا، اظهار کرد: تعداد طرح‌های سالم‌سازی دریا به شش طرح افزایش پیدا می‌کند.

وی آستانه‌اشرفیه را چهارمین شهر مذهبی کشور توصیف کرد و گفت: سالانه زائران بسیاری به آستانه‌اشرفیه سفر می‌کنند.

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …