چاپ مطلب چاپ مطلب

جشن بزرگ انقلاب توسط اصناف و بازاریان لنگرود برگزار شد

همزمان با سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی جشن بزرگ انقلاب با حضور نماینده مردم شهرستان لنگرود،فرماندار و جمعی از بازاریان توسط اتاق اصناف، روسای اتحادیه ها و هییت مدیره های صنفی برگزار شد.

اختصاصی همای گیلان، در این مراسم کامکار نایب رییس اتاق اصناف ضمن تبریک یوم الله دهه فجر گفت: به پاسداشت شهدای انقلاب و اسلام ،هر ساله جشن بزرگ انقلاب توسط اصناف و بازاراریان برگزار میشود که به نیابت از همه اصناف این جشن بزرگ را به آحاد مردم تبریک عرض می کنم.
کامکار بیان داشت:هیچ نکته تاریکی نیست که در ان صنوف مختلف در کنار سایر اقشار در صحنه حضور نداشته باشند.
وی اظهار داشت:این بازاریان هستند چه در زمان جنگ؛چه در زمان سازندگی دولت و حال در دوران تحریم در راستای سیستم اقتصاد کشور نقش بسزایی دارند.
نایب رییس اتاق اصناف لنگرود ضمن گرامیداست شهدای اصناف گفت:۶۴۰۰۰ شهید بازاری به این انقلاب تقدیم شده که از این میان ۲۵۰۰ شهید از روسای صنوف مختلف بوده اند.
لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود گفت:تنها انقلابی که در تمام دوران نه به غرب و نه به شرق متکی بوده،انقلاب اسلامی ایران است.
لاهوتی اظهار داست:تا زمانی که ندای اسلام وجود دارد،تا زمانی که ظلمی به مظلوم شود و ما فریاد میزنیم یقینا توطیه چینی دشمنان ما علیه انقلاب اسلامی ایران وجود دارد.
وی بیان داشت: تنها انقلابی که در همان مسیر اصلی خود حرکت میکند ؛نظام انقلاب اسلامی است.انقلابی که در راس ان ولایت فقیه است و همه نگاهها به ان دوخته شده است.

 


خبرنگار:فاطمه مشفق

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …