چاپ مطلب چاپ مطلب

جشن بزرگ لبخند، با هدف شادسازی و حمایت از جنگجویان کوچک مبتلا به سرطان استان گیلان برگزار شد

همای گیلان: گروه خیریه لبخند با هدف شادسازی و حمایت از جنگجویان کوچک مبتلا به سرطان استان گیلان ،فعالیت خود را از تاریخ ۱۴مرداد ۱۳۹۲ آغاز کرده است.

چهارمین جشن بزرگ لبخند،  ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۵:

جشن لبخند با همت گروه خیریه لبخند و همکاری بیمارستان ۱۷ شهریور رشت و همچنین کمک بی دریغ کارگروه های بازارچه ،هنر،تبلیغات و گروه داوطلبین لبخند بهانه ای بود برای دور هم جمع کردن مردم و مسئولین .

در این جشن از عموم مردم، مسئولین استان، بیمارستان ها و خانوادهای کودکان مبتلا به سرطان و همچنین از کودکان قطع درمان شده و بهبود یافته دعوت شده بود تا با کمک یکدیگر بار دیگر لبخند را روی لب این فرشته های کوچک بیاورند که با استقبال زیادی روبرو شد.

مسئولین برگزار کننده جشن لبخند برای این گردهمایی تدارکات ویژه ای دیده بودند، به طوری که در سین برنامه های این جشن برنامه های شاد و مسابقه های متنوع به چشم میخورد.
از اجرای مجری توانمند برنامه خانم باران نیکراه که بار دیگر در این کار خیر همراه مابودند ،تا اجرای عمه بهار ،استند آپ کمندی که آقای معین زرتاج عزیز و توانمند و نوازندگی موسیقی شاد محلی از گروه تِلار بند و پخش کلیپ ساختن بازارچه توسط بچه های بیمارستان و پخش کلیپ از فعالیت های گروه و در پایان پذیرایی به صرف کیک لبخند.
ضمنا سه بازارچه از دست ساخته های بچه ها که با همکاری و لطف کارگروه لبخند انجام گردیده بود ،همزمان از شروع جشن در ورودی سالن برپاشده بود که با استقبال خوب مردم عزیز مواجه شد.

گروه خیریه لبخند تمامی عواید حاصل از همه ی برنامه های خود را در جهت حمایت به درمان بیماران کودکان مبتلا به سرطان در اختیار مددکاری بیمارستان ۱۷شهریور قرار می دهد.
از عموم مردم و خیرین دعوت به عمل می آید تا در هر زمینه ای که امکان همکاری با این گروه برایشان مقدور است اقدام نمایند. / برای عضویت در کانال خبری همای گیلان کلیک کنید

About سردبیر

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …