چاپ مطلب چاپ مطلب

جعفرزاده نماینده مردم رشت در بین مردم سیاهکل: نمی‌شود سرنوشت کشور را به کسی سپرد که هیچ سابقه اجرایی ندارد

اختصاصی همای گیلان:رئیس ستاد مردمی دکتر روحانی در استان گیلان در جمع مردم سیاهکل سخنرانی کرد.

رئیس ستاد مردمی دکتر روحانی در استان گیلان در جمع مردم سیاهکل ضمن ابراز خرسندی از اینکه این ستاد مردمی در فضای آزاد برگزار شده نه در سالن سربسته اظهار داشت: ما باید از این انقلاب سپاسگذار باشیم که زن ها اجازه شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خود داده است زیرا همانطور که می دانید در کشور همسایه زنان اجازه رانندگی را هم ندارند.

غلامعلی جعفرزاده در ادامه افزود: دنیا نظاره گر انتخابات ما است وقتی که ما در مذاکرات حضور می یابیم و خواسته های ملت خود را بیان می کنیم می گوییم این خواسته های همین ۷۰،۸۰ درصد مردمی است که پای صندوق رأی می آیند.

وی ضمن بیان این مطلب که ما پای صندوق های رأیمی رویم تا دیگران برای ما تصمیم نگیرند خاطرنشان کرد: با احترام به همه نامزدها، باید به کاندیدای رأی بدهیم که سابقه ریاست جمهوری داشته باشد زیرا ریاست جمهوری یعنی اداره ۸۰میلیون جمعیت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمی شود سرنوشت کشور را به دست فردی سپرد که سابقه اجرایی نداشته است ضمن اینکه متأسفانه هر رئیس‌جمهوری که بیایید باید پیرو یک رسم غلط در کشور ما سه تا چهار هزار مدیر عوض کندو آن مسئولین می گویند ما تازه آمده ایم و به این ترتیب فرصت سوزی می شود.

جعفرزاده اضافه کرد: بنابراین جهت کم کردن هزینه ها برای چهار سال دیگر به دکتر روحانی رأی خواهیم داد از سوی دیگر ما نمایندگان با وزرای فعلی قول و قرارهای گذاشته ایم و اگر این دولت رأی نیاورد دوباره باید با وزرای جدید چانه زنی کنیم.

وی با اشاره به اینکه دولت امروز کارنامه نسبتاً خوبی دارد از مردم سیاهکل خواست تا با حضور حداکثری خود کمک نمایند که دکتر روحانی رئیس‌جمهور بماند./باکانال همای خبر همراه شوید

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …