چاپ مطلب چاپ مطلب

جعفر زاده،مفلوج بصیرتی است و آبروی گیلان را برد / حسن کربلایی

همای گیلان: مردم گیلان در رابطه با فتنه بهترین نمره را از رهبری گرفتند،حضور هوشمندانه مردم گیلان در هفت دی، هشت دی و نه دی سال هشتاد وهشت کجا، و نطق هتاکانه جعفر زاده در مجلس کجا.

13910405000619_photoa

فتنه گران، از این نماینده استفاده کرده و موجب وهن ارزشها شدند، رهبری انقلاب اسلامی فقط در باره گیلان فرمودند که مردم این بخش از ایران یک روز جلوتر از نقاط دیگر کشور به صحنه آمدند،
آیهالله قربانی، جنابعالی پاسخ این نماینده جنجالی را نمیدهید؟ امامان محترم جمعه، شما چطور؟
جانبازان، آیثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، او به فرمانده شما توهین کرده، شما حرفی نمی زنید؟
نمایندگان گیلان، جعفر زاده از بین شما چند نفر حرفی را زده که فقط با موضع گیری به موقع شما، آبروی مجمع نمایندگان باز میگردد. اعلان موضع شما بسیار مهم و حساس است.
فرهنگیان، فرهیختگان، علماء، دانشجویان، اساتید دانشگاه و. سایر اقشار بصیر و ارزشمند این استان، جعفر زاده رسما خلاف دیدگاه رهبری موضع گیری کرده و رسما حرف و سخن فتنه گران را به زبان جاری کرده است، آیا فکر نمیکنید لازم باشد، حساب خود را از او و هتاکی های او جدا کنید، ؟
خانواده های شهدا، فرزندان شاهد، همسران و مادران شهداء، آیا شما با حرفهای جعفر زاده و حمایت او از جریان فتنه و همراهی او با فتنه گران و همصدا شدن جعفر زاده با بیگانگان موافقید؟ اگر مخالفید، چگونه نظرتان را اعلان میکنید.؟ انتظار میرود اکنون که این نماینده با فریب و نیرنگ، رای قابل توجهی از خانواده های آیثارگران را به خود اختصاص داده، از او و سخنان سخیفش اعلان برائت گردد.
شورای نگهبان، اداره اطلاعات، و دیگران منابع موثر در بررسی صلاحیتهای کاندیداها، آیا این مورد خاص در کنار سایر مواردی که قبلا منجر به رد صلاحیت وی در استان شده، برای اثبات عدم صلاحیت جعفر زاده، کافی نیست؟

امیدوارم اکنون که سخنان این نماینده ضد ارزشی و بد دهان موجب کسر شأن مردم گیلان شده، هم مردم و هم مسولین استان، در اعلان برائت از او وسخنانش و ثبت و درج اینگونه موارد در پرونده وی، اورا که حتما نا اهل و نا محرم است را از قدرت به زیر کشیده و ارواح پاک و آزرده شهداء را شاد کرده و آرامش را به جامعه اسلامی باز گردانند ، به تعبیر بزرگی، برای اثبات وفا داری، به امام حسین ع، کوفی نبودن کافی نیست، باید کربلایی بود. مرگ برامریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ منافق و مرگ بر فتنه گر.

//حسن کربلایی

جهت مزید استحضارخوانندگان ومخاطبین عزیز : همای گیلان تنها به درج مقالات وانعکاس نظرات وتحلیل ها پرداخته ،هیچ مسئولیتی در قبال تایید یا رد آنها ندارد.

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

فضای مجازی و تاثیرآن بر گسترش پدیده بدحجابی در جامعه ایرانی

فضای مجازی و تاثیرآن بر گسترش پدیده بدحجابی در جامعه ایرانی حجاب و عفاف، از …