چاپ مطلب چاپ مطلب

جلسه تودیع و معارفه بخشداران رودبنه: مهدوی رفت علوی آمد


اختصاصی همای گیلان:حجت السلام ملکی امام جمعه رودبنه ضمن تشکر از حاضرین در جلسه گفت: از زحمات فراوان مهدوی بخشدار سابق این بخش تشکر می کنم و آرزوی توفیق روزافزون را برای ایشان خواستارم.
وی افزود: بخشدار مسئولیت اجرایی رابرعهده دارد. حفظ امنیت اجتماعی بخش و برگزاری انتخابات از مهمترین مسئولیت بخشدار یک بخشدار محسوب می شود.
امام جمعه رودبنه پیرامون برگزاری دو انتخابات اخیر اذعان داشت: مهدوی در دو انتخاباتی که پشت سر گذاشته شد عملکرد قابل قبولی از خود برجا گذاشت و مسئولیت خود را به نحو احسن انجام داد لذاشایسته است که اینجانب از همین تریبون از ایشان تشکر نمایم.
وی در ادامه اضافه کرد: امیدواریم بخشدار جدید مسئولیت های خود را به بهترین صورت انجام دهد و بخشداری با متانت ، با درایت وبا ذکاوت باشد.
احمدی :قطار مدیریت یک قطار شتابان است و از فرصت به دست آمده باید نهایت استفاده را نمود
آنگاه احمدی فرماندار لاهیجان ضمن عذر خواهی بابت فضای گرم جلسه اظهارداشت: قطار مدیریت یک قطار شتابان است و از فرصت به دست آمده باید نهایت استفاده را نمود.
وی افزود: عیدی که در پیش رو می باشد عید ولایت است و بهترین پیام آن تبعیت است. نظم و انظباط در آفرینش نشان از تبعیت است لذا نباید ساده از کنار پیام غدیر خم عبور کرد به خصوص کشوری مانند ایران. ما نباید ولایت را با دیدگاه خود تغییر و تحلیل کند.
احمدی تصریح کرد: بر این باور هستیم که انقلاب اسلامی یک کشتی دارد و کشتی بان نیز رهبر می باشد و باید با تمام توان کارها را پیش ببریم.
فرماندار لاهیجان در خصوص تودیع مهدوی و معارفه علوی خاطرنشان کرد: تغییر و تحولات در نظام جمهوری یک امر طبیعی است آقای مهدوی در این سال ها زحمات زیای متحمل شدند اهل تعامل بودند. در بحران ها مدیر عملیاتی بودند و قطعا تشکیلات از ایشان استفاده خواهد نمود. سید محمد علوی نیز بومی منطقه، چهره آشنا و جوانی با انگیزه و همچنین نیروی است که تفکرات دولت را تبین و اجرا خواهد کرد و با سیستم وزارت کشور نیز آشنا می باشد.
احمدی در پایان سخنانش چند توصیه را به علوی متذکر شد و گفت: زمان زود گذر است و تضمینی برای مدیریت ما وجود ندارد، با مردم مهربان باشید و در میان مردم باشید که ولی نعمت هستند، ظرفیت خوبی در شوراهای دهیاران وجود دارد و صداقت را در پیش بگیرید.
در ادامه جلسه مهدوی بخشدار سابق رودبنه گفت: از دکتر نجفی استاندار محترم که در طی مدت سکانداری اینجانب موجب توسعه این بخش شدند و همچنین از فرماندار لاهیجان، از اعضا و رییس شورا شهروبخش ، شهردار رودبنه، از امام جمعه و مردم بخش رودبنه و سایر مسئولین حاضر در جلسه از جمله آقای ندیمی که همیشه لطف داشتند ونیز نیکفر تشکر و سپاس به عمل می آورم.
وی در ادامه گفت: اینجانب خدمتگذار دولت می باشم و اگر فرصتی شود در آینده نیزبا تمام وجود به دولت خدمتگزاری خواهم نمود چرا که خدمت برای جمهوری اسلامی یک افتخار است.
مهدوی در ادامه با ذکر سخنی از رهبر انقلاب گفت: مسئولین تا نفس دارند باید به مردم خدمت کنند و در خدمت به مردم از همدیگر سبقت بگیرند وآن اولویت کاری خود نیز قرار دهند.
بخشدار اسبق رودبنه با بیان این مطلب که بخشداری و فرمانداری مرکز سیاست گذاری، نظارت و اجراست به عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش رودبنه اشاره کرد و گفت: گاز رسانی به ۵۴ روستا (رشد ۲٫۱۶ برابر) آب رسانی به ۸ روستا ( رشد ۲ برابر)، ت تجهیززمین های کشاورزی ۲۰۰۰ هکتار وآسفالت ۳۰ کیلو مترراه روستایی ،اجرای طرح در ۸ روستا بنیاد مسکن ازجمله خدمات ما طی این مدت بود
همچنین افتتاح کمیته امداد و مدیریت پسماند از جمله دیگر اقدامات ما بود و امیدواریم به زودی مشکلات حوزه برق نیز برطرف گردد.
وی سخنان خود را با بیان این مطلب که در این بخش ۱۹ هزار رای در انتخابات به روحانی داده شد سخنان خود را پایان داد.
نیکفر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: مهدوی در بخش رودبنه زحمات زیادی کشیده است مدیران وظایف خود را باید به نحو احسن انجام دهند و در چهار چوب قانون کار و تلاش نمود و هدف اصلی خدمت به مردم است.
سید محمد علوی بخشدار جدید رودبنه ضمن تشکر از حضار حاضر در جلسه و تبریک اعیاد گفت: اینجانب در اصل اهل همین بخش می باشم و تقدیر دوباره مرا به اینجا کشاند
وی افزود: باید از تمام ظرفیت های خود و دیگران استفاده کرده و با همکاری و همدلی مشکلات را حل نماییم باید دست یاری سوی مردم و مسئولین در جهت توسعه روز افزون این بخش دراز نماییم .
سید محمد علوی: محورهای توسعه رودبنه شامل بخش کشاورزی، گردشگری و منطقه ویژه اقتصادی است

بخشدار جدید رودبنه از محورهای مهم توسعه این بخش نام برد و گفت: محورهای توسعه رودبنه شامل بخش کشاورزی و گردشگری و همچنین بخش مهم و تاثیر گذار، منطقه ویژه اقتصادی می باشد که باید روی این بخش ها کار شود و همچنین راه مستقیم از شهرستان به دریا و اشتغالزایی ازجمله برنامه های دیگراینجانب است.
وی در پایان به ۴ آیتم موفقیت اشاره کرد و گفت: توکل ، صداقت ، شناخت وضع موجود و استفاده از توانایی فاکتورهای موفقیت می باشند.

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …