چاپ مطلب چاپ مطلب

‍ جلسه دیدار و هم اندیشی با پیشکسوتان،مربیان و مسئولین کمیته والیبال ساحلی استان گیلان

این جلسه به دعوت رییس هیئت والیبال شهرستان رودسر دکتر رحمان کاظمی،در محل بخشداری چابکسربرگزار شد.

همای گیلان: در این نشست که با حضور مهندس امیرکاظمی دبیر کمیته ی والیبال ساحلی، میر علی نقی سنجری مشاور عالی کمیته والیبال ساحلی و چند تن دیگر از مسئولین هیئت والیبال با انگیزه ایجاد همدلی و وفاق در بدنه ی والیبال استان انجام شد، پیشکسوتان این رشته ی ورزشی نقطه نظرات، پیشنهادات، گلایه ها و همچنین نیازهای شهرستان خود را به صورت شفاف بیان نمودند.

در ابتدای این جلسه مهندس امیرکاظمی با اشاره به جایگاه ارزشمند شهرستان رودسر در این رشته ساحلی، این شهرستان را پایگاه قهرمانی کشور دانست وابراز امیدواری کرد که با تلاش و مساعدت همه ی پیشکسوتان این رشته، گیلان به عنوان پرچمدار والیبال ساحلی کشور معرفی شود و بتوان در این استان میزبانی مسابقات کشوری و آسیایی را برگزار کرد.

وی افزود: پیشبرد این اهداف بدون مساعدت و همکاری همه ی دغدغه مندان این رشته میسرنخواهد شد.

دبیر کمیته ی والیبال ساحلی در ادامه با بیان پاره ای از اهداف وبرنامه های تعریف شده در بازه ی زمانی مشخص برای کمیته والیبال ساحلی اظهارکرد: در راستای برنامه محور نمودن فعالیت های کمیته ساحلی در اسفندماه، دو تقویم آموزشی و تقویم مسابقات تدوین خواهد شد.

مجتبی بیداریان عضو دپارتمان داوران هیئت والیبال استان گیلان نیز در ابتدای سخنانش با ابراز تاسف از اینکه به دلیل اختلاف نظرها وتنگ نظری ها تا کنون والیبال ساحلی استان گیلان به جایگاه قابل قبول خود نرسیده است،خاطرنشان کرد: با وجود پتانسیل بالای این استان تاکنون هیچ نماینده ای از گیلان در فدراسیون جهانی والیبال ساحلی حضور نداشته است.

وی خواستار کمک و همکاری کلیه ی مربیان وپیشکسوتان جهت ارتقای سطح این رشته در کشور شد وبر لزوم استفاده از نقاط قوت تجربیات گذشته تاکید کرد.

شاهرخ نظرپور مربی بین المللی والیبال استان نیزرودسر را دارای بهترین پتانسیل بازیکن جوان ونوجوان در این رشته ساحلی دانست وبا اشاره به قهرمانی های متعدد بازیکنانش ادامه داد: با وجود تلاش های زیادی که مربیان این منطقه برای ارتقای سطح بازیکنان و نام استان گیلان انجام داده اند،تاکنون مربیان رودسردر تصمیم گیری ها وانتصابات جایی نداشته اند ودرگیر مشکلات مالی فراوان در زندگی شخصی خود و همچنین درگیرمشکلات سخت افزاری برای برگزاری مسابقات هستند.

سپس چند تن دیگر از مربیان این رشته نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

سارنگ بزرگ چنانی مشاور اجرایی هیئت والیبال استان نیز در پایان با بیان پاره ای از مشکلات ریاست هیئت والیبال از بدو تحویل گرفتن این سمت و یادآوری تلاش های شبانه روزی برای رفع این مشکلات گفت:با وجود همه ی مسائلی که ریاست محترم هیئت والیبال استان دکتر محسن خاکزاد با آنها مواجه بوده است، ایشان توان بازسازی هیئت در سطوح بالا را دارا می باشند و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و وفاق جمعی بتوان به نتایج ارزشمندی دست پیدا کرد.

در پایان این نشست ضیافت نهار به میزبانی مشاور عالی کمیته ساحلی استان گیلان آقای میرعلی نقی سنجری برگزار شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

انتخاب آریا جهاندوست قهرمان چند دوره کاراته کیوکوشین آسیا و جهان برای مسابقات بین المللی اندونزی

  انتخاب آریا جهاندوست قهرمان چند دوره کاراته کیوکوشین آسیا و جهان برای مسابقات بین …