چاپ مطلب چاپ مطلب

جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان و بررسی طرح های سالمسازی دریا شهرستان رودسر برگزار شد

همای گیلان: امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر با بیان اینکه شهرستان رودسر از ظرفیت و پتانسیل بالایی در بحث گردشگری برخورداراست گفت:شهرستان رودسر با دارا بودن ۴۵کیلومتر نوار ساحلی ، جنگل و کوهستان از ظرفیت بالایی برای حضور مسافران
و گردشگران برخوردار است .

mail.google.com
وی افزود : با سعی و تلاش همه دستگاههای ذیربط زیرساختها به گونه ای آماده شده است که مسافران و گردشگران مشکل ورود به مناطق گردشگری شهرستان را ندارند .
امیر جانبازی رودسری با اشاره به آماده سازی فضاهای مناسب برای حضورمسافران در شهرستان تصریح کرد : همه باید دست به دست هم دهیم فضای مناسب را برای حضور گردشگران و مسافران در شهرستان فراهم نمائیم تا گردشگران باکمال آرامش و امنیت از همه ظرفیت های موجود در شهرستان به صورت بهینه استفاده نمایند و دغدغه ای برای حضور در این شهرستان نداشته باشند .
وی از تمامی دستگاههای مرتبط خواست تا قهوه خانه هاوچایخانه های سنتی موجود در شهرستان را بطور قانونی ساماندهی نمایند .
فرماندار رودسر در ادامه سخنان خود به وضعیت خانه های مسافر موجود درشهرستان اشاره نمود و خاطر نشان کرد : باید با برنامه ریزی درست وضعیت خانه مسافرهای موجود در شهرستان را ساماندهی نموده و نباید خانه مسافری بدون مجوز در شهرستان داشته باشیم .
وی یادآور گردید : یکی از روش هایی که می توانیم صنایع دستی موجود درشهرستان را به کل کشور معرفی نمائیم برپایی غرفه های صنایع دستی در کنارسواحل دریا می باشد .
فرماندار شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود افزود : شهرستان رودسر دارای سه طرح سالمسازی دریا در شهرهای رودسر ، کلاچای و چابکسر می باشد که هرساله با تمهیدات لازم و برنامه ریزی های مناسب شاهد کاهش غرق شدگان درسواحل دریای شهرستان رودسر می باشیم .
وی با اشاره به فعالیت بخش خصوصی در صنعت گردشگری گفت : با فعال نمودن بخش خصوصی در صنعت گردشگری می توانیم شاهد رشد و توسعه این صنعت درشهرستان باشیم.

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …