چاپ مطلب چاپ مطلب

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل با حضور اعضای این شورا و به ریاست فرماندار سیاهکل در سالن شهید آوینی فرمانداری برگزار شد.

همای خبر/رحمت حیدری نژاد فرماندار سیاهکل در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، به ایثار و رشادت های هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: جامعه فرهنگیان به ویژه معلمان و دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس با رشادت و مجاهدت های زیاد، نقشی بی بدیل داشتند و شهدای زیادی را به اسلام و انقلاب تقدیم نمودند .

وی در ادامه با بیان اینکه نوجوانان و جوانان، نقش مهم و تعیین‏کننده‏اى در ساختن جامعه دارند گفت : نقش و جایگاه رفیع معلمان درآموزش ، پرورش و تربیت ، اثرگذار و ماندگار است و این نقش ارزشمند و نگاه دلسوزانه این جامعه فرهیخته موجب تحول در رفتار ، آینده نسل نوجوان و جوان و به تبع آن پیشرفت در کشور می گردد و باید قدردان این زحمات و تلاش های عزیزان بود .

فرماندار سیاهکل افزودند : علیرغم همه مشکلات و سختی هایی که بر اساس شرایط بوجود آمده از بیماری کرونا موجب تعطیلی مدارس و دانشگاه های سطح کشورگردید ،اما آموزش و تعلیم و تربیت توسط فرهنگیان و معلمان تداوم یافت و با استفاده از آموزش از راه دور و ظرفیت شبکه شاد ، معلمان نقش آفرینی نمودند و اجازه ندادند که بیماری کرونا ، موجب تعطیلی نظام آموزشی و تربیتی شود که جای قدردانی دارد .

قابل ذکر است در این جلسه مدیر آموزش و پرورش سیاهکل در سخنانی از اقدامات صورت گرفته توسط این اداره در جهت اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش گزارشی ارائه نمود. همچنین هر یک از اعضاء در راستای دستور کار جلسه به بیان مطالبی پرداختند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …