چاپ مطلب چاپ مطلب

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنگرود برگزار گردید  فرماندار لنگرود: خیرین افراد تاثیر گذار جامعه هستند/نظام آموزشی باید جامعه را به تولید و علم آموزی هدایت نماید

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنگرود برگزار گردید 

فرماندار لنگرود: خیرین افراد تاثیر گذار جامعه هستند/نظام آموزشی باید جامعه را به تولید و علم آموزی هدایت نماید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لنگرود: جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنگرود روز یکشنبه به ریاست محمدرضاجلالی فرماندار شهرستان لنگرود که با حضور اعضای شورا برگزار گردید به نقش مهم و تاثیر گذار خیرین در جامعه اشاره نمود: خیرین افراد تاثیرگذاری هستند که با استفاده از  ظرفیت های ارزشمندی آنها نیازمندیهای عمومی جامعه تامین،و مسائل و مشکلات شهرستان حل می شود.

محمدرضا جلالی درخصوص اهداف و برنامه ریزی دشمن افزود: از اهداف مهم دشمن ایجاد ابهام وپراکنش یاس و نومیدی و  تخریب اذهان وباورهای والبته تخریب  امکانات، تجهیزات و اماکن‌ عمومی است لذا  مراقبت لازم را در این خصوص ضروریست.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان به قواعد رشد وپیشرفت در جامعه اشاره وبیان کرد  توانایی فکری مدیران ودست اندرکاران  می تواند موجب انسجام در  جامعه باشد و اگر منافع فردی و منافع عمومی ومدیران یک جامعه در یک سمت وسو باشد، قطعا آن جامعه به پیشرفت و توسعه می رسد و نظام آموزشی نیز برای نیل به آن باید جامعه را به تولید علم و علم گرایی هدایت نماید.

فرماندار شهرستان لنگرود اعلام کرد: توجه به اجرای قانون باید نصب العین همگان از مدیران وآحاد جامعه شود و لذا نباید امورات بصورت سلیقه‌ای انجام شود و نظم در جامعه از امور مهم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه آرامش اجتماعی و فرهنگ اقتصادی از جمله قواعد واصول اجتناب ناپذیز رشد وپیشرفت در جامعه است تاکید کرد:  تولید ثروت در نظام آموزشی باید در بین دانش آموزان فراگیر شود و مهم ترین نقطه تاثیر گذار در جامعه نخبگان هستند لذا باید با بهرمندی از آنان، هدایت گر دانش آموزان به فراگیری علم  باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه  از مهمترین رویداد ملی در جامعه انتخابات است  بیان نمود: نهاد آموزش و پرورش  می تواند با هدف افزایش مشارکت و امیدآفرینی نقش آفرینی نماید تا  با برگزاری انتخاباتی پرشور ساختار سیاسی تقویت گردد.

در پایان این جلسه بمناسبت هفته شورای آموزش و پرورش از اعضای این شورا توسط فرماندار شهرستان لنگرود تجلیل بعمل آمد

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …