چاپ مطلب چاپ مطلب

جلسه شورای بانک‌های شهرستان به ریاست مهندس احمدی فرماندار لاهیجان


درجلسه شورای بانک های شهرستان لاهیجان با فرماندارمطرح شد:
امنیت فیزیکی و روانی برای مسوولان در شهرستان بسیار مهم و حیاتی است.

اختصاصی همای گیلان: به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، فرماندار لاهیجان در جلسه شورای هماهنگی بانک های شهرستان نیز دراین باره گفت: امنیت فیزیکی و روانی برای مسوولان در شهرستان بسیار مهم و حیاتی است و هر نوع مانعی که در مقابل امنیت قرار بگیرد و مشکل ایجاد کند از سر راه برداشته می شود.

سید محمد احمدی افزود:مسوولان نظام از مقام معظم رهبری ، نیروهای مسلح ، رییس جمهوری تا رده های پایین همه مصمم هستیم که کوچکترین خدشه ای به امنیت جامعه وارد نشود.

وی تصریح کرد: اگر موسسه ای با عملکرد خود امنیت شهرستان را با چالش مواجه کند بسته خواهد شد و انتظار ما این است که امنیت داخلی در بانک ها با مجهز شدن به تجهیزات و نصب دوربین توسط خود بانکها و موسسات تضمین شود.

وی خاطرنشان کرد: در استان گیلان و شهرستان لاهیجان تعامل خوبی با بانک ها و موسسات اعتباری وجود دارد که در سال گذشته از پنج هزارو ۲۰۰ میلیارد ریال استان گیلان ۸% تسهیلات داده شده حدود ۳۰۰ میلیارد ریال مربوط به لاهیجان بوده که برای سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص یافته است.

احمدی یادآورشد: تمام تلاش دولت یازدهم برای خروج از تورم دو رقمی به یک رقمی بود که این تورم از بیش از ۴۰درصد به کمتر از ۱۰ درصد رسیده است که انشاءالله در دولت دوازدهم تحقق خواهد یافت.

وی اظهارداشت: برخی از نگرانی ها در مردم نسبت به بعضی موسسات بوجود آمده است که آنان نظر خوشبینانه ندارند در حالی که این موسسات می توانستند بهتر از این عمل کنند تا مردم مضطرب نشوند.

وی گفت: نباید بانک ها و موسسات مالی برای رقابت و جذب مشتری همدیگر را تخریب کنند و آنها باید با هم همکاری و تعامل داشته باشند.

احمدی افزود: رییس بانک کاسپین در استان قول داده است که بازگشایی مالی و حساب ویژه سپرده مالی و تعیین خط اعتباری در شهرستان ایجاد کند تا زمانی که این اقدام انجام نشود اجازه بازگشایی به این شعبه در لاهیجان داده نمی شود.

وی یادآورشد: ۶۳شعبه مالی و تعاونی اعتباری در شهرستان لاهیجان فعال هستند که ۵۹واحد در شهر لاهیجان و سه بانک ملی ، کشاورزی و پست بانک هم در شهر رودبنه فعالیت دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از این موسسات و واحدهای اعتباری شهرستان لاهیجان ۲۷ واحد بانک و شش موسسه نظیر کاسپین، عسکریه، ثامن الائمه، نور و حافظ هستند.

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

نماینده مجلس: مسئولان خرید‌هایشان سفارشی می‌‌آید، به خاطر همین از سفره مردم خبر ندارند

نماینده مجلس: مسئولان خرید‌هایشان سفارشی می‌‌آید، به خاطر همین از سفره مردم خبر ندارند   …