چاپ مطلب چاپ مطلب

جلسه شورای هماهنگی بانکها با موضوع رفع مشکل و تسهیل در  پرداخت تسهیلات ازدواج،فرزندآوری، اشتغال شهرستان ماسال برگزار شد.

🔸️فرماندار در جلسه شورای بانکها که دیروز دوشنبه ۸ اسفند در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد بر لزوم تسریع و تسهیل در امر پرداخت تسهیلات تاکید کرد.

همای خبر/نماینده عالی دولت در شهرستان  با عنوان این مطلب که یکی از دستورالعمل های مهم در کشور که مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی )و ریاست محترم جمهور هست موضوع ازدواج ،فرزندآوری و افزایش جمعیت کشور است، اظهار داشت: برای دستیابی به این مهم باید از تمام ظرفیت‌های کشور،استان و شهرستان  استفاده کنیم و یکی از این پتانسیل‌ها، موضوع تسهیلات ازدواج وفرزندآوری است.

🔸️وی برعدم سخت گیری بانکها در پرداخت تسهیلات در کمترین زمان ممکن نیز تاکید کردوگفت: بانک‌ها در تامین سرمایه برای واحدهای تولیدی، پرداخت تسهیلات  مسکن، ازدواج،فرزند آوری، اشتغالزایی و قرض الحسنه به مردم بالاخص اقشار آسیب پذیر باید بیشتر تلاش کنند.

🔸️گیل چالانی در ادامه گفت: تکریم ارباب رجوع و تسهیل در روند تسهیلات اعطایی به آنها باید در اولویت کارتمامی بانک ها قرار گیرد.

♦️وی تامین پول نقد برای دستگاههای عابر بانک سطح شهرستان در ایام تعطیلات عید نوروز را ضروری دانست و بیان کرد: ارائه خدمات به مردم جز وظیفه ذاتی هر ارگان، سازمان ونهادهای دولتی است چرا که مردم ولی نعمت ما هستند.
🔸️وی به امر خودمراقبتی و خودحفاظتی بانکها در ایام تعطیل تاکید کرد وافزود: جذب اعتبارات رصد اشتغال و تبصره ۱۶ در اسرع وقت صورت گیرد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …